از دانلود نرم افزار ردیابی گوشی گمشده تا بهترین آنتی ویروس موبایل

عصر کالا- این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد. ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

از دانلود نرم افزار ردیابی گوشی گمشده تا بهترین آنتی ویروس موبایل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از باشگاه خبر نگاران؛ حال اگر تا به حال فرصت نکرده اید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید چرا که در ادامه قسمتی از پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران گرامی که در طول سال گذشته در سایت باشگاه خبرنگاران جوان منتشر شده اند را قرار داده ایم، با ما همراه باشید.

    دانلود CM Security برای اندروید / پرطرفدارترین آنتی ویروس جهان
      جزو قابل اعتماد ترین آنتی ویروس و نرم افزارهای امنیتی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با  بیش از 500 میلیون بار دانلود از گوگل پلی جزو برترین و پرطرفدارترین  نرم افزار های آنتی ویروس است ، این برنامه  قادر است ویروس ها، تروجان ها، اسپای ویرها و اد ویرهای موجود در حافظه و کار حافظه  شما را با سرعتی بالا و خارق العاده شناسایی کرده و اقدام به حذف آن ها نماید شرکت King Soft ادعا کرده است که سرعت اسکن  توسط نرم افزار CM Security پنج برابر بیشتر از آنتی ویروس های دیگر است

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر