پوستر رسمی مراسم رونمایی از گلکسی اس ۸ سامسونگ فاش شد

عصر کالا- باز هم روزی دیگر و باز هم افشای اطلاعاتی جدید در رابطه با جدیدترین کهکشانی کمپانی سامسونگ موسوم به گلکسی اس ۸؛ اما این بار، این افشاگری مشخصه های فنی این گوشی را هدف قرار نداده و همانطور که در تصویر زیر می بینید، پوستر رسمی مراسم رونمایی از این اسمارت فون در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شد. با تک شات همراه باشید.

پوستر رسمی مراسم رونمایی از گلکسی اس ۸ سامسونگ فاش شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از شهر خبر؛بر اساس آخرین گزارش ها، سامسونگ قصد دارد تا در 29 مارس مصادف با نهم فروردین، با برگزاری کنفرانسی اختصاصی از پرچمدار سال 2017 خود یعنی گلکسی اس 8 و همچنین گلکسی اس 8 پلاس رونمایی کند. مراسمی که به ادعای بسیاری از منابع آشنا به این کمپانی، به طور همزمان در دو شهر نیویورک و لندن برگزار خواهد شد.

    و اما در خصوص این پوستر باید گفت که سامسونگ با این طرح، قصد دارد تا توجه علاقه‌مندان را به چند چیز جلب کند؛ نخست نمایشگر لبه به لبه گلکسی اس 8 که به رنگ های زیبای متالیک منقش شده و نمایی چشم نواز را به این اسمارت فون خواهد بخشید.

    همچنین، حرف «S» در این پوستر نشان می دهد که در این مراسم، عضوی جدید به خانواده گوشی های سری Galaxy S اضافه خواهد شد و در نهایت، در قسمت پایینی این پوستر زمان عرضه این گوشی درج شده است که مطابق با آن چه که در تصویر مشاهده می کنید، فروش این گوشی از ماه آوریل کلید خواهد خورد. اگر چه زمان دقیقی برای این تاریخ اعلام نشده، اما بنابر افشاگری های اوان بلاس و مینگ چی کو، به احتمال فراوان 28 آوریل زمان دقیق عرضه این گوشی خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر