گوشی "اسنشال فون" اندی رابین تا سی روز دیگر روانه بازار می‌شود

عصر کالا- اندی رابین، خالق سیستم‌عامل اندروید از گوشی اختصاصی خود با نام "Essential Phone" رونمایی کرد. این گوشی طراحی متفاوت و عجیب‌وغریبی دارد و جدیدترین اخبار اعلام می‌کند فروش آن تا ۳۰ روز دیگر شروع خواهد شد.

گوشی "اسنشال فون" اندی رابین تا سی روز دیگر روانه بازار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از سخت افزار؛ بنا بر اخبار منتشرشده، گوشی اسنشال فون اندی رابین تنها وارد بازار ایالات‌متحده آمریکا خواهد شد و تا اواسط تیرماه به دست خریداران می‌رسد. Essential Phone دارای بدنه‌ای از جنس تیتانیوم بوده و مشخصات سخت‌افزاری آن شامل صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 2560 در 1312 پیکسل و چیپست اسنپدراگون 835 است، پس گوشی اختصاصی خالق اندروید با مشخصات فوق‌العاده و طراحی جدید می‌تواند با پرچم‌داران موجود در بازار رقابت کند.

    لازم است بدانید گوشی اسنشال فون به‌طور پیش‌فرض به اندروید 7.0 نوقا خالص مجهز شده و از دستیار صوتی اختصاصی بهره می‌برد که رقیبی برای دستیار گوگل اسیستنت، سیری، الکسا و کورتان به‌حساب می‌آید.

    اندی رابین وارد حوزه تولید محصولات سخت‌افزاری شده و به جز گوشی هوشمند خود از پلتفرم خانه هوشمند "Ambient OS" و اسپیکر هوشمند "Essential Home" پرده برداشته است. به نظر می‌رسد تمام محصولات تولیدی اندی رابین از دستیار صوتی اختصاصی او استفاده می‌کنند. دستیار دیجیتالی اندی رابین طوری طراحی ‌شده که می‌تواند با تمام محصولات هوشمند موجود در خانه سازگار شود، البته خالق اندروید اعلام کرده به‌زودی از دیگر دستیارهای دیجیتالی برندهای مختلف نیز پشتیبانی خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر