چرا حالا بهترین زمان خرید گوشی جدید است؟

عصر کالا- تقریبا تمام سازندگان مطرح اسمارتفون‌ها، پرچمداران خود را ارائه داده‌اند و بعد از خرید یکی از این اسمارتفون‌ها، مطمئن خواهید بود که گوشی شما به این زودی‌ها از دور خارج نخواهد شد، نگرانی شایعی که اکثر مشتریان را درگیر کرده است.

چرا حالا بهترین زمان خرید گوشی جدید است؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از هات اپ نیوز، تقریبا تمام سازندگان مطرح اسمارتفون‌ها، پرچمداران خود را ارائه داده‌اند و بعد از خرید یکی از این اسمارتفون‌ها، مطمئن خواهید بود که گوشی شما به این زودی‌ها از دور خارج نخواهد شد، نگرانی شایعی که اکثر مشتریان را درگیر کرده است.

    بهترین زمان خرید یک گوشی جدید

    در بهترین زمان خرید یک گوشی جدید قرار داریم و اگر حالا یک گوشی جدید بخرید پشیمان نخواهید شد چون بهترین گوشی‌های اندروید در بازار عرضه شده‌اند.

    آیفون جدید احتمالا تا ماه سپتامبر رونمایی نخواهد شد و به گفته منابع مختلف شاهد یک تاخیر 4 تا 6 هفته‌ای در عرضه مدل‌های رده‌بالای آیفون جدید خواهیم بود.

    سامسونگ نیز به تازگی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس را عرضه کرده است که توانسته‌اند توجه زیادی را به خود جلب کنند. پرچمدار ال جی یعنی ال جی G6 نیز که یکی از بهترین جایگزین‌های ممکن برای گلکسی S8 شناخته می‌شود نیز در دسترس است.

    آیفون 7 و آیفون 7 پلاس هم دو اسمارتفون برتر محسوب می‌شوند که از انتخاب آنها پشیمان نخواهید شد چرا که اپل همیشه در ارائه آپدیت‌های نرم افزاری دقیق عمل می‌کند و این دیوایس‌ها نیز به این زودی‌ها از رده خارج نخواهند شد.

    همه گزینه‌های دست اول روی میز است!

    گوگل پیکسل نیز گزینه عالی دیگری است و احتمالا جانشین جدید آن در ماه اکتبر از راه خواهد رسید. بلک بری KeyOne هم گزینه جذاب دیگری برای آنهایی محسوب می‌شود که به دنبال یک اسمارتفون امن با ظاهری متفاوت هستند.

    هواوی P10 و هواوی P10 پلاس، اکسپریا XZ Premium و اچ تی سی U11 را هم فراموش نکنید!

    علاوه بر آیفون بعدی، گلکسی نوت 8 نیز در دست کار است و احتمالا در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. بعد از رونمایی نوت 8 تا ماه آوریل و می سال آینده از گوشی‌های اندرویدی جدید خبری نخواهد بود.

    به هر حال بهار بهترین زمان خرید یک گوشی جدید است، البته ممکن است قصد داشته باشید همچنان منتظر آیفون 8 بمانید که به این زودی‌ها عرضه نخواهد شد. البته غول افسانه‌ای مایکروسافت یعنی سرفیس‌فون هم شاید رُخ بنماید!!

    در حال حاضر گزینه‌های متنوعی که هر کدام از جنبه‌های خاصی قدرتمند محسوب می‌شوند برای انتخاب وجود دارند و می‌توانید با اطمینان خاطر یکی از این اسمارتفون‌های رده بالا را انتخاب کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر