پشتیبانی نرم افزاری از موبایل های پیکسل و پیکسل XL تا اکتبر ۲۰۱۹

عصر کالا- گوگل امروز یکی از مهم ترین صفحات پشتیبانی اندروید را با پیغامی خوشحال کننده به روز رسانی کرده است. دو موبایل پرچمدار این کمپانی یعنی پیکسل و پیکسل XL، ساعاتی پیش به فهرست ویژه ای اضافه شده اند که نشان می دهد این دو تلفن هوشمند تا چه زمانی آپدیت های رسمی نرم فازری گوگل را دریافت می کنند.

پشتیبانی نرم افزاری از موبایل های پیکسل و پیکسل XL تا اکتبر ۲۰۱۹
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آخرین خبر ؛ همانطور که در اسکرین شات پایین می بینید، گوگل اعلام کرده که ارائه آپدیت برای ارتقای سیستم عامل اندروید تا اکتبر 2018 (معادل مهر ماه 97 و دو سال بعد از عرضه رسمی پیکسل ها) ادامه داشته و برای بعد از این زمان تضمینی وجود ندارد. همچنین در ادامه آمده که ارائه آپدیت های امنیتی نیز فقط تا اکتبر 2019 (معادل مهر ماه 98 سه سال بعد از عرضه رسمی پیکسل و پیکسل XL) ادامه خواهد داشت.

    خبر چندان غافلگیر کننده ای نیست، چرا که گوگل برای موبایل های نکسوس نیز همین رویه را پیش می گرفت و ارائه آپدیت اندروید را به مدت دو سال و آپدیت های امنیتی را تا سه سال بعد از عرضه این سری از تلفن های هوشمند ادامه می داد.

    با توجه به این موضوع، ظاهرا سیاست های گوگل با عرضه موبایل های پیکسل نیز تغییری به خود ندیده و مطابق همان روش قبلی به پشتیبانی نرم افزاری از اسمارت فون های خود ادامه خواهد داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر