رنگ "صورتی برنزی" برای Xperia XZ Premium سونی در راه است

عصر کالا- گوشی اکسپریا XZ پریمیوم به عنوان پرچم‌دار ۲۰۱۷ سونی معرفی شد، اکنون ژاپنی‌ها قصد دارند این گوشی را با رنگ جدیدی به دست کاربران برسانند و نام "صورتی برنزی" را برای آن برگزیده‌اند.

رنگ "صورتی برنزی" برای Xperia XZ Premium سونی در راه است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از تک بوک ؛ اگر به خاطر داشته باشید، سونی با گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم وارد کنگره جهانی موبایل بارسلونا شد و توانست جایزه "بهترین گوشی هوشمند جدید" را به دست آورد. البته ممکن است پرچم‌دار سونی با رونمایی ال جی جی 6 و گلکسی اس 8 سامسونگ، برای خیلی از کاربران رضایت‌بخش نباشد چرا که اکسپریا XZ پریمیوم حاشیه نمایشگر بسیار زیادی دارد و این مسئله در انتخاب خریداران تأثیرگذار خواهد بود.

    البته پرچم‌دار جدید سونی دارای مشخصات قدرتمندی چون پردازنده اسنپدراگون 835، صفحه‌نمایش 4K HDR، دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی با امکان ثبت ویدئوهای Slow Motion با 960 فریم بر ثانیه است و حاشیه زیاد نمایشگر خیلی به چشم نمی‌آید، پس هنوز هم می‌توان Xperia XZ Premium را یکی از بهترین گوشی‌های پرچم‌دار سال جاری تلقی کرد.

    سونی در زمان رونمایی دو رنگ مشکی و کروم گوشی جدید خود را در معرض نمایش قرار داد، اما اکنون قرار است رنگ صورتی برنزی نیز به رنگ‌بندی موجود این گوشی افزوده شود.

    به گفته‌ی این طراح رنگ، سونی از طریق رنگ صورتی برنزی حس گرمای بیشتری را منتقل می‌کند و به شیشه پنل پشتی نیز عمق داده است.

    نظر شما دراین‌باره چیست؟ آیا تمایلی به خرید نسخه صورتی برنزی اکسپریا ایکس زد پریمیوم دارید؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر