آغاز انتشار بروزرسانی اندروید ۷.۱.۱ برای Xperia XZ و Xperia X Performance سونی

عصر کالا- سونی در امر نشر بروزرسانی اندروید نوگا برای گوشی های خود عملکرد مناسبی داشته است و در مدت زمان مناسبی اقدام به انتشار نسخه ی جدید اندروید برای دستگاه های خود کرده است. همچنین این کمپانی دوره ای بروزرسانی های مفهومی را برای گوشی های خود منتشر کرد که در آن ویژگی های جدید و بسیار خوبی را به کاربران ارائه کرد.

آغاز انتشار بروزرسانی اندروید ۷.۱.۱ برای Xperia XZ و Xperia X Performance سونی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از سخت افزار ؛ اکنون سونی انتشار بروزرسانی اندروید 7.1.1 را برای دو گوشی رده بالای خود یعنی  آغاز کرده است  Xperia XZ و Xperia X Performance آغاز کرده است که این بسته ی بروزرسانی با بیلد نامبر 41.2.A.2.199 و پچ امنیتی ماه آوریل همراه شده است.

    سونی در بلاگ اکسپریا با انتشار بیانیه ای توضیحاتی را در مورد این بروزرسانی ارائه کرده و گفته است که این بروزرسانی شامل ویژگی های اندروید 7.1.1 میشود. میان بر های برنامه یکی از ویژگی های اندروید نوگا است که در حال حاضر فقط با برخی لانچر ها سازگاری دارد و استفاده از این ویژگی بر روی اکسپریا هوم لانچر فعلا ممکن نیست.

    دو گوشی Xperia XZ و Xperia X Performance سال 2016 و اوایل ماه دسامبر اندروید نوگا را دریافت کردند و جزء اولین دستگاه های اندرویدی بودند که این بروزرسانی را دریافت کردند و مطمئنا انتشار بروزرسانی جدید برای کاربران این دو گوشی خوشحال کننده است. سونی بروزرسانی نوگا را برای گوشی های سری اکسپریا زد 5 حدودا 6 هفته بعد از Xperia XZ و Xperia X Performance منتشر کرد بنابراین انتظار میرود کمپانی ژاپنی بزودی اندروید 7.1.1 را نیز برای گوشی های کمی قدیمی تر خود منتشر کند. مانند روال قبل برای چک کردن بروزرسانی جدید گوشی خود میتوانید از بخش تنظیمات و قسمت آپدیت نرم افزاری، در زمان در دسترس قرار گرفتن بروزرسانی جدید آن را دریافت و نصب کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر