سونی چند ماه دیگر Xperia XZ۱ و X۱ را معرفی می‌کند

عصر کالا- زمان زیادی از معرفی گوشی‌های جدید سونی نمی‌گذرد. مخصوصا گوشی اکسپریا XZ پرمیوم که دوربین فوق‌العاده‌ای هم دارد.

سونی چند ماه دیگر Xperia XZ۱ و X۱ را معرفی می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از اقتصادآنلاین، حالا شایعه شده که این شرکت تا قبل از به پایان رسیدن سال 2017 چند گوشی دیگر هم راهی بازار می‌کند. براساس اطلاعات منتشر شده سونی قصد دارد در نمایشگاه IFA 2017 گوشی‌های اکسپریا XZ1، اکسپریا XZ1 کامپکت و اکسپریا X1 را معرفی کند. گفته شده هر دو گوشی Xperia XZ1 و XZ1 کامپکت دو محصول رده بالا به حساب می‌آیند و با تراشه اسنپ‌دراگون 835 راهی بازار خواهند شد. به احتمال زیاد این دو گوشی جدید 4 گیگابایت رم خواهند داشت.

    براساس اطلاعات منتشر شده گوشی اکسپریا XZ1 به صفحه نمایش 5٫2 اینچی با کیفیت Full HD و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است. گوشی اکسپریا XZ1 کامپکت هم صفحه نمایش 4٫6 اینچی با کیفیت 720p دارد و باتری آن هم 2800 میلی‌آمپر ساعتی است. حتی گفته شده که سونی یک گوشی دیگر به اسم اکسپریا X1 را هم معرفی کند. این تلفن همراه هوشمند به صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت 1080p مجهز شده و تراشه اسنپ‌دراگون 660  و چهار گیگابایت رم روی آن قرار گرفته است. باتری این گوشی هم 2800 میلی‌آمپر ساعت است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر