منتظر عرضه اندروید مفهومی سونی برای اکسپریا XZ Premium نباشید

عصر کالا- مدت زمان زیادی از استارت پروژه اندروید مفهومی سونی و عرضه نسخه‌های مختلف آن برای گوشی اکسپریا ایکس (Sony Xperia X) می‌گذرد. اما بعد از موفقیت‌های پی در پی، روز گذشته مدیران از توقف عرضه آن برای اکسپریا ایکس خبر داده و اعلام کردند که قدم بعدی، ایجاد انجمنی مشابه “InTouch” برای گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Sony Xperia XZ Premium) خواهد بود. ولی به نظر، کانسپت اندروید برای این اسمارت فون نیز عرضه نمی‌شود!

منتظر عرضه اندروید مفهومی سونی برای اکسپریا XZ Premium نباشید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از گجت نیوز ؛ زمانی که مدیران از ایجاد یک انجمن جدید سخن گفتند، بسیاری از کاربران تصور کردند اندروید مفهومی سونی از این پس برای گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم عرضه می‌شود. اما در جدیدترین پستی که در واقع محلی برای پرسش و پاسخ است، سونی در پاسخ به این سوال که آیا در آینده کانسپت جدیدی عرضه خواهد شد یا نه، این‌گونه پاسخ داد:
    فعلا هیچ برنامه‌ای برای عرضه نسخه مفهومی سیستم عامل اندروید برای دستگاه‌های دیگر وجود ندارد

    با توجه به پاسخ روشن مدیران، متاسفانه فعلا خبری از عرضه ویرایش جدید کانسپت اندروید نخواهد بود. هرچند، بعید است سونی، پروژه‌ای که مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته بود را به آسانی متوقف کند و شاید در عوض، برنامه‌های بزرگ‌تری برای محصولات آینده خود داشته باشد. به هر صورت برای روشن شدن این موضوع چاره‌ای جز انتظار نداریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر