سونی X Ultra احتمالاً به یک نمایشگر فوق عریض مجهز است

عصر کالا- پس از آنکه موبایل های پرچمدار ال جی و سامسونگ با زبان طراحی متفاوتی معرفی شده و با نسبت طول به عرضی بیشتر نسبت به محصولات پیشین راهی بازار شدند، انتظار می رود که دیگر کمپانی ها هم حداقل شانس خود را در این زمینه امتحان کنند. تصاویر رندر موبایل اکسپریا X Ultra نشان می دهد که احتمالاً سونی، کمپانی مطرح بعدی در به کارگیری این سبک از طراحی باشد.

سونی X Ultra احتمالاً به یک نمایشگر فوق عریض مجهز است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ همانطور که در گزارش ها و شایعات می خوانیم، موبایل اکسپریا X Ultra از یک نمایشگر فوق عریض با نسبت طول به عرض 21 به 9 برخوردار است که از این لحاظ حتی از جی 6 با نسبت 18:9 و اس 8 با نسبت 18.5:9 نیز پیشی گرفته است.

    گفتنی است علاوه بر آن فاش کنندگان اذعان داشته اند که تلفن همراه جدید سونی به یک پنل 6.45 اینچی مجهز خواهد بود و از این نظر هم ابعاد بزرگتری را نسبت به اس 8 پلاس با نمایشگر 6.2 اینچی ارائه می دهد.

    اکسپریا X Ultra احتمالاً از صفحه نمایش 6.45 اینچی با نسبت طول به عرض 21:9 بهره می برد
    از منظر مشخصات سخت افزاری نیز باید عنوان کرد که احتمال می رود X Ultra از چیپست اسنپدراگون 660 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم برخوردار باشد که در کنار آن 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی هم در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

    همچنین لازم به اشاره است که سونی در تلفن همراه X Ultra خود، یک دوربین 19 مگاپیکسلی اصلی را در پشت و یک سنسور 13 مگاپیکسلی را هم برای ثبت تصاویر سلفی در نظر گرفته است.

    از دیگر مشخصات مورد انتظار موبایل جدید سونی هم می توان به بهره مندی از اندروید 7.0 نوقا، باتری 3050 میلی آمپر ساعتی، نسخه سوم شارژ سریع و استاندارد مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار IP68 اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر