اولین اطلاعات از گوشی Xperia XZ۱ لو رفت

عصر کالا- گوشی جدید سونی به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ و ۴ گیگابایت رم مجهز شده است.

اولین اطلاعات از گوشی Xperia XZ۱ لو رفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از برترینها، شرکت سونی قصد دارد در نمایشگاه IFA 2017 از گوشی‌های جدیدی رونمایی کند. امروز اولین اطلاعات یکی از این گوشی‌های جدید به بیرون درز کرد. به احتمال زیاد محصول جدید شرکت سونی اکسپریا XZ1 نام دارد که با شماره مدل G8341 ساخته می‌شود. همچنین بعید نیست که این تلفن همراه هوشمند مدل دیگری به اسم Xperia XZ1 Compact هم داشته باشد.

    در جدیدترین اطلاعاتی که از این محصول به بیرون درز کرده به صفحه نمایش 5 اینچی و استفاده از تراشه اسنپ‌دراگون 835 اشاره شده است. 4 گیگابایت رم و اندروید 7.1.1 هم روی آن نصب شده است. هنوز درباره کیفیت صفحه نمایش و کیفیت دوربین‌ها این گوشی چیزی مشخص نشده است. شاید این گوشی دوربین دوتایی داشته باشد یا شاید دوربین سلفی با کیفیتی روی آن قرار گرفته باشد.

    شایعات می‌گویند که محصول جدید شرکت سونی با قیمت نزدیک به 880 دلار راهی بازار خواهد شد و در رنگ‌های مشکی، آبی، صورتی و نقره‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

    کنفرانس سونی در نمایشگاه IFA 2017 روز 9 شهریور ماه برگزار می شود و در این رویداد می‌توانیم با گوشی‌های جدید این شرکت آشنا شویم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر