معرفی XperiaTM L۱ – تلفن هوشمندی شیک با نمایشگری تحسین‌برانگیز و عملکردی روان

عصر کالا- معرفی XperiaTM L۱ – تلفن هوشمندی شیک با نمایشگری تحسین‌برانگیز و عملکردی روان

معرفی XperiaTM L۱ – تلفن هوشمندی شیک با نمایشگری تحسین‌برانگیز و عملکردی روان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آسیا؛طراحی منحصر‌به‌فرد Sony با نمایشگر بزرگ 5٫5 اینچی HD و فریمی گِرد که حسی عالی در دست شما ایجاد می‌کند
    مهندسی‌شده برای داشتن عملکردی روان در ردهٔ خودش، همراه با توان پردازش کارا و حافظهٔ قابل افزایش با حجم بالا
    رابط کاربری‌ای که برای ساده و لذت‌بخش‌تر کردن کارهای روزمره، یاد می‌گیرد و خودش را تطبیق می‌دهد
    لندن، 20 مارس 2017، Sony Mobile Communications («Sony Mobile ») امروز از تلفن هوشمندِ شیکِ Xperia L1 با نمایشگر بزرگ 5٫5 اینچی HD و عملکرد روان با قیمتی مناسب، رونمایی کرد.

    تسوتومو ساتو، مدیر بازاریابی جهانی محصول Sony Mobile Communications گفت: « Xperia L1 تلفن هوشمندی است که ظاهرش با عملکردش هماوردی می‌کند. این گوشی نمایشگری تحسین‌برانگیز و عملکردی روان را با هم تلفیق کرده و به‌گونه‌ای در طراحی نمادین Sony جای داده است که از به‌نمایش گذاشتن آن به‌خود می‌بالید.»

    یک تلفن هوشمند Xperia که عملکردی به خوبی ظاهرش دارد

    Xperia L1 با داشتن ظاهری ممتاز به نمایشگر بزرگ 5٫5 اینچی HD مجهز است که تجربهٔ تماشایی گیرا و همه‌جانبه ارائه می‌کند چه در حال لذت‌بردن از محتوا در خانه باشید و چه در حال حرکت.

    همهٔ این‌ها در طراحی بارز Sony جای گرفته است؛ فریمی یکپارچه و گرد‌شده که ظاهری زیبا دارد و استفاده از آن راحت است.

    Xperia L1 در رنگ‌های کلاسیک سفید و مشکی و همچنین صورتی برای بازار‌های منتخب، در دسترس است و هر کدام از این رنگ‌ها پرداخت زیبایی دارد.

    عملکردی که می‌توانید به آن اتکا کنید، همراه با توان پردازش کارا و ظرفیت حافظهٔ قابل افزایش

    پلت‌فرم چهارهسته‌ای و قابلیت 4G LTE سریع، عملکرد روان Xperia L1 را امکان‌پذیر ساخته است که تجربه‌ای سریع و بی‌دردسر را ارائه می‌کند.

    دانلود و ذخیرهٔ محتوا هم با حافظهٔ قابل افزایش با حجم بالای 256 گیگابایتی از طریق کارت microSD آسان شده است که امکان ذخیرهٔ ایمن عکس و ویدیو را فراهم می‌آورد.

    «پاک‌کنندهٔ هوشمند» بدون مزاحمت در پس‌زمینه برای حصول اطمینان از در دسترس‌بودن همیشگی حداکثر توان برای Xperia L1 شما، کار می‌کند و به‌طور خودکار پردازش‌ها و داده‌های حافظهٔ پنهان را برای داشتن تجربه‌ای روان و دوام طولانی‌تر دستگاه، حذف می‌کند.

    رابط کاربری‌ای که برای آسان و لذت‌بخش کردن کارهای روزانه، یاد می‌گیرد و خودش را تطبیق می‌دهد

    Xperia L1 به موتور «اقدامات Xperia» Sony Mobile مجهز است که تنظیمات و عملکردهای دستگاه را با محیط اطرافتان تطبیق می‌دهد. حالت «شب به‌خیر» به‌طور خودکار دستگاه را در حالت «مزاحم نشوید» قرار می‌دهد، روشنایی نمایشگر را کاهش می‌دهد و از هرگونه وقفه‌ای در زمان شارژ دستگاه جلوگیری می‌کند.

    «شگردهای Xperia» که در سال 2016 معرفی شد، دستیار شخصی شماست که خودش را با ترجیحات شما وفق می‌دهد تا راهنمایی‌های مرتبط و به‌هنگامی را روی صفحه به شما نشان دهد و به شما کمک کند از Xperia L1 خودتان بیشترین بهره را ببرید.

    Xperia L1 در بازارهای منتخب اروپا، خاورمیانه و آفریقا، آسیا و آمریکای شمالی و لاتین از اواخر آوریل 2017 در دسترس خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر