سونی طراحی خسته‌کننده گوشی‌هایش را تغییر می‌دهد

عصر کالا- گوشی‌های سونی طرفداران سرخت خودشان را دارند، اما همین طرفداران سر سخت نسبت به طراحی گوشی‌های اکسپریا شکایت دارند.

سونی طراحی خسته‌کننده گوشی‌هایش را تغییر می‌دهد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی‌مگ، درواقع طرفداران سونی طراحی چند سال آخیر گوشی‌های اکسپریا را دوست ندارند. در حالی که شرکت‌های بزرگ سازنده موبایل مثل اپل، سامسونگ و ال‌جی سعی می‌کنند که گوشی‌های جدیدشان را با صفحه‌های نمایش بزرگ و بدون حاشیه تولید کنند، سونی همچنان به تولید گوشی‌های اکسپریا با لبه‌های بسیار زیاد در بالا و پایین گوشی ادامه می‌دهد. حالا شایعه شده که این شرکت قصد دارد طراحی جدیدی را برای گوشی‌های جدیدش در نظر بگیرد و دیگر قصد دارد از طراحی فعلی که OmniBalance نام داشت استفاده کنید.

    در واقع از چند وقت پیش شایعه شده بود که گوشی جدید صفحه نمایشی بزرگ و بدون حاشیه دارد و خیلی‌ها فکر می‌کردند که این شرکت گوشی‌های جدیدش که قرار بود در نمایشگاه IFA 2017 معرفی شوند را با این مدل صفحه نمایش راهی بازار خواهند شد. در حالی که این اتفاق رخ نداد شایعات می‌گویند که در MWC 2018 شاهد رونمایی از گوشی‌های جدید سونی با طراحی جدید خواهیم بود. گفته شده این طراحی جدید Mirai نام دارد.

    حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که سونی چگونه دورباره می‌خواهد در دنیای موبایل خودنمایی کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر