گوشی Sony Xperia XZ به برنامه Open Device سونی پیوست

عصر کالا- کمپانی سونی اعلام کرد گوشی هوشمند Xperia XZ را در برنامه Open Device خود قرار داده است. حالا شما می‌توانید نسخه‌ای از اندروید N مخصوص خود را در گوشی‌های Xperia XZ بسازید.

گوشی Sony Xperia XZ به برنامه Open Device سونی پیوست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری  «عصرکالا» به نقل از گیکی گجت ، گوشی Xperia XZs جدیدترین مورد اضافه شده به برنامه Open Device سونی است که به شما امکان می‌دهد نسخه‌ای مخصوص از اندروید N را ساخته و بر روی دستگاه‌های Xperia XZs نصب کنید. کاربران می‌توانند از دستورالعمل‌های ساده مخصوص سونی در این کار استفاده کنند. برای شروع باید نرم افزارهای مورد نیاز خود را دانلود کنند.

    برنامه Open Device روشی برای فراهم کردن دسترسی و ابزارهای مورد نیاز برای ساخت و آزمودن نرم افزار سفارشی در بعضی از دستگاه‌های سونی است. شما می‌توانید از طریق صفحه Open Devices در Developer World به تمامی منابع مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. ما برای برنامه‌های منبع باز اهمیت خاصی قائل هستیم و از شما دعوت می‌کنیم از طریق GitHub در پروژه‌هایی با ما همکاری کنید، همچنین نظرهای خود را درباره منابع دیگری که نیاز دارید و بخش‌هایی که نیاز به اصلاح و بهبود دارند با ما در میان بگذارید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر