گوشی های مناسب یک میلیون تومانی موجود در بازار

عصر کالا- آیا شما هم از دسته افرادی هستید که همیشه دغدغه خرید گوشی جدید دارید ! همیشه دوست دارید گوشی بخرید که هم قیمت مناسب داشته باشد و هم از نظر کیفیتی عالی باشد .

گوشی های مناسب یک میلیون تومانی موجود در بازار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زوم تک، آیا برای خرید گوشی هوشمند برنامه ریزی کرده اید ؟ امروزه در میان انبوهی از گوشی ها و تبلت های که در بازار ارائه شده است گاه نمی دانیم که چه بخریم و همیشه در خرید شک داریم . اما دیگر زمان آن رسیده که پیش از اینکه گوشی بخریم برای خود برنامه ریزی کنیم .  با ادامه این مطلب با زوم تک همراه باشید .

    سعی ما در این مقاله این است که شما را با مطالبی آشنا کنیم که در بازار ایران مناسب شما باشد . مثلا گاهی دیده شده است که مشتریان زیادی هستند که هزینه ای زیادی را صرف خرید گوشی می کنند که از بخشی خرید خود راضی هستند و بخشی هستند که به دلیل انتخاب غلط ، ضرر کرده اند .

    شما باید در هنگام خرید به فاکتورهای اساسی توجه کنید ! در ادامه ما به تشریح این فاکتور ها پرداخته ایم .

    Hardware/سخت افزار: چیپست، هسته ها و سرعت پردازنده، پردازنده گرافیکی، مقدار و نوع حافظه  رم، نوع حافظه ذخیره سازی، اسلات کارت حافظه و مواردی که به این موضوع مربوط می شود .

    Camera/دوربین: وضوح دوربین ها، گشودگی دیافراگم دوربین ها، فلش و نوع آن، توانایی

    های  فیلمبرداری و دیگر موارد ……

    Battery/باتری: میزان  باتری، توانایی تعویض، مقدار زمان شارژ، شارژ دهی باتری، امکان شارژ سریع، شارژ بی  سیم و …..

    Quality/کیفیت ساخت: جنس و متریال بدنه، فناوری ساخت و برش، ضدآب و خاک، ضد ضربه و هرچیزی که به کیفیت بستگی دارد .

    Display/نمایشگر: نوع پانل، وضوح، اندازه، تراکم تصویر، روشنایی و کنتراست، پوشش محافظ و هرچیزی که به نمایشگر بستگی داشته است .

    Features/قابلیت ها: جدا از موارد زیادی که گفته شد ،  مواردی همچون  سنسور مادون قرمز، قلم، اسپیکرهای استریو و … جزو این پارامتر بشمار می رود .

    خب در این قسمت ، باید با توجه به مواردی که بیان کردیم به بیان چند مدل گوشی بپردازیم :

    نکته : تمامی قیمت ها ممکن است بر حسب روز کمی متفاوت باشد پس پیش از خرید حتما قیمت بروز را از فروشگاههای معتبر جویا شوید .

    گلکسی جی 7 2016

    قیمت: 870 هزار تومان

    اگر به نسخه های گذشته ی که در جی 7 ارائه شد نگاهی بیندازید متوجه می شوید که در نسخه های جدید تفاوت های زیادی از نظر قدرت پردازش و … به وجود آمده است . یکی از بزرگترین و اصلی ترین تفاوت های که در این میان رخ داده است بالا رفتن میزان حافظه رم گوشی بوده است که به 2گیگ افزایش داشته است و هم اکنون شما می توانید اجرای پردازش های سنگین تری را توسط گوشی شاهد باشید . در جی 7 هیچ محافظه صفحه ای ارائه نشده است اما شما می توانید روشنایی و کیفیت خوبی را توسط گوشی مشاهده نمایید . گوشی دارای بنده ی فلزی است که جلای زیبایی را به ظاهر و نما داده است و احساس رضایت را به مشتری خواهد داد . اگر از نظر قیمتی با این رنج مشکلی ندارید می توانید لذت کار با این مدل را تجربه نمایید .

    سونی اکسپریا ایکس ای - Sony Xperia XAقیمت: 880 هزار تومان

    یکی از موفقیت های گوشی های سونی ظاهری است که دارند . بسیاری از کاربران همواره ظاهر گوشی را ملاک خرید خودشان قرار می دهند ، خانم ها از دسته افرادی هستند که ظاهر گوشی بسیار برایشان مهم است .

    این محصولات ژاپنی ظاهری زیبا داشته است و اندازه آنها نیز متناسب می باشد . این سوال نیز مطرح است که چرا سونی از دو گیگا بایت رم در ایکس ای استفاده نموده است در صورتی که اگر این گوشی در کنار رم ، یک حسگر تشخیص اثرانگشت نیز داشت می توانست یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین گوشی ها در بازار باشد .

    اگر بخواهید از نظر پردازشی این گوشی را بشناسید باید بدانید این گوشی بسیار پردازش قدرتمندی داشته است . طبق گفته ژاپنی ها باتری 2300 میلی آمپری را نیز داشته است که کاربر می تواند تا دو روز نیز از آن استفاده نماید البته این موضوع به میزان استفاده نیز از گوشی بستگی داشته است .

    لنوو وایب کی 5-   Lenovo Vibe K5

    قیمت: 880 هزار تومان

    یکی دیگر از لذت بخش ترین گوشی های اندوریدی این گوشی است ، این گوشی یک نمایشگر بزرگ داشته است که کیفیتی که این گوشی دارد موجب می شود که تجربه دلنشینی را هنگام کار با این دستگاه به دست بیاورید .

    یکی از مشکلاتی که این گوشی داشته است این است که از نظر سرعتی کمی از رقبای خود عقب مانده است ، اما از نظر ثبت دوربین و روابط کاربری در سطح عالی قرار داشته است . چینی ها تلاش کرده اند که  امکانات ویژه و متنوع زیادی را در اختیار مشتریان خود قرار دهند که البته در این راه تا حد زیادی نیز موفق بوده اند.

    هواوی آنر 6 ایکس- Huawei Honor 6Xقیمت: 920 هزار تومان

    به جرات می توان گفت یکی از قدرتمند ترین گوشی های که می توان معرفی کرد که رنج 800 تا 1500 داشته باشد این گوشی است که هم سخت افزار پردازشی بسیار قوی دارد هم قابلیت پاسخ گویی به نیازهای مختلف  مشتریان را داشته است . این گوشی هم دوربین دو گانه قوی دارد تا بتواند عمق تصاویر را بهبود بدهد و تصاویر با کیفیتی را نیز ثبت نماید . اگر میخواهید از خرید گوشی خود لذت ببرید و همه چیز را در حین زیبایی در کنار یکدیگر داشته باشید لذت خرید این گوشی را از دست ندهید .

    سونی اکسپریا ام- 5 Sony Xperia M5قیمت: 970 هزار تومان

    اگر چه این گوشی از جمله گوشی های جدید در بازار نیست اما توانسته است با گوشی های جدید موجود در بازار رقابت کند و آنها را شکست دهد . این گوشی 5 ویژگی مهم را داشته است که یکی از آنها مقاومت در برابر نفوذ آب تا ارتفاع 1.5 متر می باشد . کاربران می تواند بدون اینکه ترسی داشته باشد در سواحل برای خود عکس سلفی بگیرند و لذت ببرند علاوه بر این موضوع دارای پردازشگر قوی نیز می باشد که به راحتی کاربران می توان به فعالیت های روز مره خود ادامه دهند .

    هواوی نوا پلاس-  Huawei Nova Plus

    هواوی این روزها گوشی های زیادی را به بازار وارد کرده است که نوا پلاس یکی از این گوشی ها است که در رده میانی بازار قرار داشته است . این گوشی یک بدنه فلزی داشته است که بسیار زیبا و کلاسیک می باشد . درون این بدنه فلزی مدارهای پیشرفته و چیپست های قدرتمندی بکار گرفته شده است که بتواند در هر موضوعی کار مشتری را راه بیندازند . از لحاظ کیفیتی ، دوربین این گوشی بسیار با کیفیت می باشد که مناسب گرفتن عکس های با کیفیت و ثبت خاطرات مشتریان عزیز می باشد .

    بلک بری دی تک 50– BlackBerry DTEK50

    قیمت: یک میلیون و 130 هزار تومان

    یکی از خاص ترین محصولاتی که در ایران معرفی شده است بلک بری است . این گوشی به تعداد محدودی در دست مشتریان وجود داشته است . از لحاظ کیفیت ساخت این گوشی دارای کیفیت فوق العاده ای است که با نرم افزارهای متنوع هماهنگی لازم را داشته است . این گوشی از سیستم عامل اندروید مارشمالو برخوردار است و از سخت افزاری قوی نیز برخوردار می باشد که می تواند به نیازهای مختلف مشتریان پاسخگو باشد .

    موتورولا موتو ام-  Motorola Moto M

    قیمت: یک میلیون و 215 هزار تومان

    یکی دیگر از برندهای که امروزه در بازار وجود دارد موتورولا می باشد که هم اکنون زیر مجموعه ی از شرکت لنوو می باشد . این شرکت تلفن های هوشمندی را تولید کرده است که هم اکنون مرغوبیت و کیفیت خوبی را داشته اند . این گوشی ها طراحی علاوه بر اینکه طرح ساده ای داشته اند اما به محض باز کردن آن شاهد یک عملکرد سخت افزاری مناسب و پر سرعتی خواهیم شد که انتظارات مشتریان عزیز را برآورده خواهد کرد . در نهایت باید بدانید این گوشی در رده میان بالا خواهد بود .

    این گوشی یک سخت افزار قدرتمند داشته است وهمچنین دارای نمایشگری بزرگ و دقیق می باشد که از بهترین و جدیدترین تکنولوژی های روز در آن استفاده شده است و شما می توانید مدت زیادی از این گوشی استفاده نمایید .

    سامسونگ گلکسی ای 3 2017 -Samsung Galaxy A3 2017

    قیمت: یک میلیون و 20 هزار تومان

    در سال 2015 سامسونگ گوشی های جدیدی را وارد بازار کرد که این گوشی های میان رده اش با پیشوند حرف a شناخته شده اند . این گوشی ها توانستند برای خود موفقیت های زیادی را کسب کند . بعد از این نسل موفقیت ، سامسونگ گوشی گلکسی ای 3 را وارد بازار نمود که هم از نظر نرم افزاری و هم سخت افزاری موفقیت های زیادی را داشته است و از بروز ترین تکنولوژی ها در آن استفاده شده است . در این گوشی میزان حافظه کمی ناکافی به نظر خواهد رسید اما در عمل با گوشی‌هایی که به رم 3 گیگابایتی مجهزند تفاوت چندانی نخواهد داشت . افرادی که دوست دارند گوشی کوچک همراه با عملکرد بالا داشته باشند می توانند از این گوشی استفاده نمایند .

    هواوی میت 8– Huawei Mate 8

    قیمت: یک میلیون و 430 هزار تومان
    یکی از گوشی های که به واسطه هواوی ساخته شده است گوشی میت 8 می باشد . این گوشی دارای باتری بسیار با دوام و از چیپست های پردازشی قدرتمند ساخته شده است این گوشی توانسته است که کاربران را راضی نگه دارد  . تنها مشکلی که این گوشی داشته است این است که صفحه نمایش بزرگی داشته است و کاربران در حین کارکردن با مشکل مواج می شوند این موضوع تنها نکته منفی این گوشی است .

    اگر این نکته منفی را در نظر نگیریم می توانیم بگوییم این گوشی یکی از بهترین و با کیفیت ترین گوشی ها می باشد .

    میزو پرو  6  Meizu Pro 6-
    قیمت: یک میلیون و 300 هزار تومان
    یکی از گوشی های که در میان انبوه گوشی ها از نظر قیمتی به صرفه است این گوشی می باشد که امکاناتی به اندازه یک گوشی دو میلیونی را دارای می باشد . از نظر جنس بدنه ، جنس فلزی را داشته است که حس خوبی را به فرد انتقال می دهد همچنین دارای چیپست های قدرتمندی می باشد که  می تواند با حداکثرسرعت پردازش های برنامه را انجام بدهد . همچنین دارای دوربینی با کیفیت است که می تواند عکس های را ثبت کند که کنتراست مطلوبی را داشته باشد .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر