طرح مفهومی موبایل Xperia Edge

عصر کالا- اوایل امسال، کمپانی سونی با معرفی پرچمدار Xperia XZ Premium بسیاری از طرفداران خود را هیجان زده کرد، اما اگر منتظر هستید تا ژاپنی ها از موبایلی دیگر رونمایی کنند، شاید بد نباشد که نگاهی به این طرح مفهومی بیندازید.

طرح مفهومی موبایل Xperia Edge
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از بولتن نیوز ؛ دیجیاتو کانالی در یوتوب به نام «Concept Creator» طرحی مفهومی از موبایلی به نام Xperia Edge منتشر کرده که بسیار جالب توجه به نظر می رسد. گفتنی است این موبایل توسط اشخاص ثالث طراحی شده و هیچ ارتباطی به موبایلی جدید از طرف سونی ندارد.

    طراح دستگاه، موبایلی را متصور شده که از فلز و شیشه ساخته شده و به دوربینی دوگانه در پشت تجهیز گشته است که چیدمانی عمودی دارد؛ علاوه بر این، لوگوی کمپانی هم روی پنل پشتی به چشم می خورد. این منبع همچنین 5 رنگ مختلف آبی، مشکی، نقره ای، قرمز و رز گلد را در ویدیویی به نمایش در آورده است.

    در دو طرف نمایشگر، حاشیه ای به چشم نمی خورد و ضمناً شاهد خمیدگی جذابی نیز در این دو بخش هستیم؛ با این همه، حاشیه های بالا و پایین نمایشگر همچنان به قوت خود باقی هستند اما فضای کمتری نسبت به XZ پریمیوم اشغال کرده اند. در زمینه سخت افزار، طراح دستگاه، موبایلی را ترسیم کرده که از نمایشگر 4K HDR AMOLED بهره می برد و دوربین اصلی آن قادر به ضبط ویدیوهای سوپر اسلو موشن است. چیپست اسنپدرگون 845، شش گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر مشخصات هستند.

    طراح دستگاه صحبتی درباره ابعاد موبایل یا نمایشگر به میان نیاورده، اما هرچه نباشد این صرفاً دیوایس مفهومی است که با اندکی خلاقیت طراحی شده است. در هر صورت، جالب است که ببینیم سونی برای سال آینده میلادی چه موبایلی در نظر گرفته و تا چه میزان به این طرح شباهت دارد. اگر سونی واقعاً چنین موبایلی طراحی کند، مطمئناً عقب ماندگی خود از رقبا را تا حد زیادی جبران خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر