پرچمدار Xperia XZ Premium سونی در نخستین بنچمارک خود نویدبخش ظاهر شد

عصر کالا- پرچمدار Xperia XZ Premium، نخستین موبایل سونی است که از چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام بهره می برد؛ همان چیپستی که در پرچمداران گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس سامسونگ هم جای گرفته است. با این همه برخلاف خانواده اس ۸، موبایل XZ Premium هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته و مشتریان فعلاً می توانند آن را در کشورهای مختلف پیش خرید کنند.

پرچمدار Xperia XZ Premium سونی در نخستین بنچمارک خود نویدبخش ظاهر شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که XZ Premium از لحاظ قدرت سخت افزاری و در قیاس با سایر اسمارت فون های مجهز به اسنپدراگون 835، چه عملکردی از خود به جای خواهد گذاشت، باید گفت که خوشبختانه این پرچمدار اخیراً بنچمارک Geekbench را پشت سر گذاشته که اطلاعات جالبی با خود به همراه می آورد.

    پرچمدار سونی در تست تک هسته ای امتیاز 1943 و در تست چند هسته ای، امتیاز 5824 را کسب کرده
    اگرچه هنوز مشخص نیست دستگاهی که بنچمارک را پشت سر گذاشته نسخه ای آزمایشی بوده یا جزو واحدهای نهایی Xperia XZ Premium است، اما به نظر می رسد که باید منتظر دستگاهی قدرتمند باشیم. پرچمدار سونی در تست تک هسته ای امتیاز 1943 و در تست چند هسته ای، امتیاز 5824 را کسب کرده که بسیار نویدبخش هستند.

    در مقام مقایسه باید گفت که گلکسی اس 8 سامسونگ در این دو تست، به ترتیب امتیازات 2008 و 6575 را کسب کرد و همین ارقام برای مدل اس 8 پلاس به 2006 و 6708 می رسند. در ابتدا، تفاوت میان امتیازات تست تک هسته ای بسیار ناچیز به نظر می رسند، اما تست های چند هسته ای نشان می دهد که Xperia XZ Premium از همتایان کره ای خود جا مانده؛ با این حال فعلاً برای نتیجه گیری زود است و باید برای بررسی بیشتر مدل نهایی دستگاه منتظر باقی ماند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر