با ابلاغ سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

ارائه خدمات پس از فروش داخلی به گوشی‌های دارای گارانتی بین‌الملل ممنوع شد

عصر کالا- با ابلاغ سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تمامی شرکت‌های خدمات پس از فروش موبایل و تبلت در ایران از ارائه خدمات به گوشی‌های دارای گارانتی بین‌الملل و اینترنشنال و گوشی‌های غیر رسمی منع شدند.

ارائه خدمات پس از فروش داخلی به گوشی‌های دارای گارانتی بین‌الملل ممنوع شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس ، سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در ابلاغیه‌ای به تمامی شرکت‌های وارد کننده تلفن همراه اعلام کرد که از ارائه خدمات به گوشی‌های مظنون به قاچاق (در قالب گارانتی بین‌الملل و اینترنشنال) خودداری کنند.

    بنا بر ابلاغ این سازمان تمامی شرکت‌های خدمات پس از فروش موبایل و تبلت در ایران موظف به رعایت این دستورالعمل هستند. این دستورالعمل و عدم ارائه سرویس به گوشی‌های بدون گارانتی هستند.

    هم اکنون گوشی های برخی برند ها با گارانتی اینترنشنال معروف به "اینتر" در بازار عرضه می شوند که برخی شرکتهای داخلی در قرارداد با شرکت مادر خارجی مسئولیت ارائه خدمات پس از فروش به این گوشیها را در ایران پذیرفته اند. به این ترتیب شرکت‌های رسمی خدمات پس از فروش از این پس موظف خواهند بود فقط به گوشی‌های رسمی خدمات ارائه کنند.

    همچنین بر اساس این ابلاغیه شرکت‌های خارجی مستقر در کشور و ارائه‌دهندگان خدمات پس از فروش موظفند با اطلاع‌رسانی لازم به مصرف‌کنندگان اعلام کنند که فقط گوشی‌های دارای هولوگرام و دارای کارت گارانتی مشمول گارانتی و خدمات پس از فروش می‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر