موبایل جدید سامسونگ با دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی

عصر کالا- یک تولید کننده دستگاه های الکترونیکی از موبایلی با ۳ دوربین پشتی و یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی رونمایی کرده است.

موبایل جدید سامسونگ با دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر ، سامسونگ از Galaxy A7،  یک موبایل میان رده با قابلیت های خارق العاده عکاسی رونمایی کرده است.  

    این دستگاه 3 دوربین پشتی و یک دوربین سلفی 24مگاپیکسلی دارد. پشت موبایل مذکور یک دوربین 8 مگاپیکسلی با حوزه دید 120 درجه قرار دارد. در کنار  آن یک دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی است که برای عکسبرداری در نور کم مناسب است. سومین دوربین پشتی نیز 5مگاپیکسلی مجهز به حسگر عمق است.  

    دوربین جلویی نیز با توجه به محبوبیت سلفی ها قدرتمند ارائه شده است. دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی مجهز به فلش ال ای دی مخصوص خود است که در نور کم کارآمد است.

    اما بقیه ویژگی های Galaxy A7 حاکی از یک موبایل میان رده است. دستگاه مجهز به اندروید 8، پردازشگر 8 هسته ای2.2گیگاهرتزی، 4گیگابایت RAM، 64 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3300 میلی آمپری است. نمایشگر دستگاه نیز 6 اینچی و آمولد با وضوح 1080.2220 است. درکنار این موارد یک خروجی میکرو اس دی برای حافظه خارجی  تا 512 گیگابایت وجود دارد.

    علاوه براین موارد Bixb دستیار هوشمند سامسونگ، فناوری صوت Dolby Atmos immersive، ایموجی واقعیت مجازی  و حسگر اثرانگشت نیز در موبایل به کار رفته است.

    گلکسی A7 در رنگ های آبی، سیاه، طلایی یا صورتی عرضه می شود.

    موبایل مذکور پاییز امسال در اروپا و آسیا عرضه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر