پرطرفدارترین گوشی‌های جهان در هفته جاری (۱۲ آگوست ۲۰۱۸)

عصر کالا- ورود پرچمدار شرکت سامسونگ (Note ۹) به بازار، تغییرات زیادی در رده‌بندی محبوب‌ترین گوشی‌های جهان ایجاد کرده است.

پرطرفدارترین گوشی‌های جهان در هفته جاری (۱۲ آگوست ۲۰۱۸)
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹:۰۰

    فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند جهان، فهرستی است که هر هفته بر اساس شبکه‌های اجتماعی معروف و میزان کاربرد نام گوشی‌ها در توییت‌ها و پست‌های مختلف آنها به دست می‌آید و هر هفته نیز تغییرات عمده‌ای در جابه‌جایی گوشی‌ها و عنوان‌های مختلف شاهد هستیم که همین موضوع به جذاب بودن این فهرست کمک شایانی کرده است.

    نکته جالبی که درباره " فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های جهان " وجود دارد این است که هیچ محصول و گوشی به خصوصی در جایگاه کسب کرده خودش ثابت باقی نمی‌ماند و هر هفته شاهد تغییرات چشم‌گیری هستیم. به عنوان مثال گوشی Oppo Find X شرکت اوپو هفته‌های گذشته به عنوان پرطرفدارترین گوشی هفته در صدر فهرست قرار گرفته بود، اما این هفته شاهد سقوط آن به رتبه ‌های پایین‌تر هستیم.

    گوشی Xiaomi Mi A2 (Mi 6X) شرکت شیائومی علارغم تبلیغات گسترده ای که شرکت سامسونگ برای گوشی نوت 9 داشت در صدر فهرست قرار گرفت و به عنوان پرطرفدارترین گوشی هفته مطرح شد.

    همچنین پس از محصول جدید شرکت شیائومی، گوشی‌ پرچمدار و پرطرفدار سامسونگ یعنی Samsung Galaxy Note9 به لطف معرفی رسمی و پرسرو صدایی که داشت در جایگاه دوم قرار گرفتند. در ادامه فهرست کامل 10 گوشی پرطرفدار هفته را مشاهده می‌کنید:

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر