قابلیت Night Mode خودکار به نسخه موبایلی توییتر اضافه خواهد شد

عصر کالا- برخی از اپلیکیشن‌ها مانند Google Maps می توانند با تاریک شدن به صورت خودکار تم تاریک‌تری را نمایش دهند تا چشم کاربر حین استفاده از برنامه خسته نشود.

قابلیت Night Mode خودکار به نسخه موبایلی توییتر اضافه خواهد شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از شهر خبر ؛ این قابلیت در حالت کلی به این دلیل طراحی شده است که کاربران در شب نیز تجربه کاربری لذت بخشی داشته باشند، به این ترتیب زمانی که در ساعات پایانی شب و قبل از خواب به صفحه گوشی نگاه می‌کنید، تصاویر پس زمینه با نور بسیار زیاد چشمانتان را اذیت نخواهد کرد. اکنون قرار است این قابلیت به نسخه رسمی اپلیکیشن موبایلی توییتر اضافه شود. با تک شات همراه باشید.

    حالت شب نسخه موبایلی توییتر در مرحله تست است و کاربرانی که این قابلیت در اختیار آنها قرار گرفته اسکرین شات‌های مختلفی را منتشر کرده اند. زمانی که این قابلیت نمایش داده می‌شود کاربر باید از بین سه گزینه روشن، خاموش با خودکار یکی را انتخاب کند. با انتخاب گزینه خودکار اپلیکیشن توییتر پس از غروب خورشید حالت Night Mode را بدون اینکه از کاربر بپرسد فعال کرده و با طلوع خورشید دوباره آن را غیر فعال می‌کند.

    در زمان فعال شدن Night Mode، رابط کاربری توییتر تیره شده و تصویر پس زمینه مشکی می‌شود، درنتیجه متن‌ها با رنگ سفید نمایش داده می‌شوند. به این ترتیب کاربران می توانند در طول شب با راحتی بیشتری از این اپلیکیشن استفاده کنند.

    لازم به ذکر است که حالت Night Mode متفاوت از رابط کاربری Dark Mode است که تابستان سال گذشته در اختیار کاربران قرار گرفت. با استفاده از Dark Mode کاربران می‌توانند رابط کاربری توییتر را به صورت دائمی تیره تر کنند اما قابلیت جدید Night Mode خودکار بدون نیاز به دخالت کاربر همزمان با غروب و طلوع خورشید به ترتیب فعال و غیر فعال می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر