یوتا ۳ با صفحه نمایش دوگانه معرفی شد

عصر کالا- در دورانی که همه تولیدکننده های موبایل محصولاتی کم و بیش مشابه را تولید می کنند، شرکت روسی یوتا راه دیگری را در پیش گرفته و حالا نسخه سوم موبایل منحصربفرد خود با نام یوتا ۳ را معرفی کرده است.

یوتا ۳ با صفحه نمایش دوگانه معرفی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، یوتا 3 دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزلوشن 1080pو پنل AMOLED است، اما با چرخاندن موبایل، نمایشگر 5.2 اینچی دیگری در برابر شما قرار می گیرد که از فناوری جوهر الکترونیکی با رزولوشن 720p بهره می برد و در کنار آن 3 دکمه ناوبری لمسی خازنی قرار دارد. نمایشگر دوم برای مطالعه کتاب های الکترونیکی بسیار مناسب است و مانع خسته شدن چشم می شود.
    این موبایل از چیپست اسنپدراگون 625 با پردازنده هشت هسته ای بهره می برد که نسبت به قیمت 560 دلاری آن کمی ناامیدکننده به نظر می رسد. با این وجود دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه دیافراگم f/1.9 و فوکوس خودکار تشخیص فازی، نوید ثبت تصاویر باکیفیتی را می دهد. دوربین اصلی نیز 13 مگاپیگسل با گشودگی دهانه دیافراگم f/2.2 است.

    از دیگر مشخصات یوتا 3 می توان به سنسور اثر انگشت، بدنه آلومینیومی، باتری 3300 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 9V/2A از طریق پورت USB-C اشاره کرد. همانگونه که انتظار می رفت جک 3.5 میلیمتری صدا حذف شده است.

    این اسمارت فون در سه مدل مختلف عرضه شده است: مدل اول با 4 گیگابایت رم و  64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 560 دلار، مدل دوم با 4 گیگبایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 655 دلار و نسخه ویژه ای به نام «ست هدیه ملی» با 64 گیگابایت حافظه داخلی که بجای آلومینیوم از فلز ضد زنگ 316L ساخته شده و با مجموعه ای از لوازم جانبی و اعتبار خرید کتاب الکترونیکی به فروش می رسد.

    زمان عرضه بین المللی یوتا 3 هنوز مشخص نشده است اما با توجه به قیمت نسبتا زیاد و سخت افزار متوسط به نظر نمی رسد به فروش بالایی دست پیدا کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر