با بررسی های یک سایت آی تی؛

بدترین گوشی دنیا برای تعمیر معرفی شد

عصر کالا- تا به حال تصور می شود که سخت ترین گوشی دنیا برای تعمیر برخی تولیدات سامسونگ است، اما به تازگی مشخص شده که تعمیر گوشی هواوی پی ۲۰ از آنها هم دشوارتر است.

بدترین گوشی دنیا برای تعمیر معرفی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, بررسی های سایت آی فیکس ایت نشان می دهد تعمیر کردن گوشی چینی هواوی پی 20 یکی از دشوارترین کارهای دنیاست. نمره تعلق گرفته به این گوشی در زمینه میزان تعمیرپذیری 4 از 10 است.

    این در حالی است که کارشناسان سایت یادشده در این زمینه به گوشی آیفون ایکس نمره 6 از 10 داده بودند. البته گوشی های گالکسی اس 9 و اس 9 پلاس هم نمره 4 از 10 دریافت کرده بودند، اما گوشی پی 20 به علت برخی مشکلات دیگر وضعیت نامناسب تری از تولیدات سامسونگ دارد.

    بر همین اساس اگرچه برخی اجزای پی 20 به صورت ماژولار طراحی شده اند تا جدا کردن و تعویض آنها راحت تر باشد، اما این کار با دشواری زیادی صورت می گیرد و در برخی موارد ممکن است به شکستن قاب های پشتی و جلویی این گوشی منجر شود. یکی از چالش برانگیزترین کارها در زمان تعمیر این گوشی تغییر نمایشگر پی 20 است که از دولایه چسبنده تشکیل شده است.

    دو گوشی پی 20 و پی 20 پلاس هواوی برای اولین بار با سه لنز در پشت عرضه شده اند تا کیفیت عکاسی و فیلمبرداری از طریق آنها افزایش یابد. توانایی فیلمبرداری صحنه آهسته با کیفیت بسیار بالا و زوم فوق العاده هم از جمله دیگر قابلیت های این گوشی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر