تسلط تولیدکنندگان چینی موبایل بر بازار هند

عصر کالا- آمار فروش برندهای مختلف در بازار هند نشان می‌دهد که تولیدکنندگان چینی موبایل همچون شیائومی، ویوو، ریلمی و اوپو قلب بازار گوشی‌های هوشمند در این کشور را در دست گرفته‌اند.

تسلط تولیدکنندگان چینی موبایل بر بازار هند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از ایسنا، کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی و آماری کانترپوینت (Counterpoint Research) به تازگی نمودار، جداول و گزارش‌های جدیدی از پرفروش‌ترین برندهای گوشی‌های هوشمند در هند منتشر کرده اند که نشان می‌دهد شیائومی، بیش‌ترین سهم فروش (26 درصد) در بازار این کشور پرجمعیت را در سه ماهه سوم سال 2019 میلادی به خود اختصاص داده و بدین ترتیب در جایگاه نخست این جدول جای گرفته است.

    بعد از آن سامسونگ، به عنوان دومین برند پرفروش و محبوب کاربران هندی، با اختصاص 20 درصد در سومین فصل از سال جاری میلادی در رتبه دوم قرار گرفته است و تنها برند غیر چینی محبوب در این بازار به شمار می‌رود.

    ویوو (Vivo) یکی دیگر از تولیدکنندگان چینی موبایل، سومین برند پرفروش گوشی هوشمند در بازار هند است که در این بازه زمانی موفق شده سهم خود را از 10 درصد در مدت مشابه سال گذشته به 17 درصد برساند.

    ریلمی (Realme) نیز با قرار گرفتن در رتبه چهارم این جدول، توانسته سهم خود را از سه درصد به 16 درصد افزایش دهد که این خود موفقیت و دستاورد بزرگی برای این برند نوظهور و نوپای چینی است.

    سهم اوپو (Oppo) به عنوان یکی دیگر از سازندگان چینی موبایل نیز که در جایگاه پنجم این جدول قرار دارد، بدون تغییر نسبت به مدت مشابه سال گذشته، همان هشت درصد اعلام و گزارش شده است.

    بر اساس گزارشی که در وب سایت gsmarena آمده است، کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که برخلاف رکود بازارهای جهانی، هند شاهد روند نزولی در میزان فروش گوشی‌های هوشمند نبوده و در سه ماهه سوم سال جاری میلادی 49 میلیون دستگاه در این کشور به فروش رفته است.

    آن‌ها همچنین برآورد کرده‌اند که میزان فروش گوشی‌های هوشمند قبل از تعطیلات و جشنواره دیوالی در این کشور به طرز قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد و در این میان، برخی از برندها نظیر شیائومی، ویوو و ریلمی بیشترین فروش و سودآوری را در این مدت از آن خود خواهند کرد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر