موبایل تاشو و قدرتمند سامسونگ

عصر کالا- طی چند ماه اخیر، بازار شایعات و اخبار موبایل قدرتمند و تاشوی سامسونگ تحت عنوان «ویرون» بسیار داغ بوده و کمپانی کره‌ای حالا بالاخره به صورت رسمی از آن رونمایی کرده که قرار با نام Samsung W۲۰۱۷ در بازار عرضه شود، هرچند که قیمت آن کماکان نامشخص باقی مانده است.

موبایل تاشو و قدرتمند سامسونگ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، سامسونگ گفته است که W2017 ابتدا در خاک کشور چین عرضه می‌شود اما مشخص نکرده که آیا مردم سایر کشورهای جهان نیز می‌توانند در نهایت به آن دسترسی یابند یا خیر؛ با این همه با توجه به سابقه سامسونگ، احتمالاً می‌توان منتظر عرضه W2017 در کشور هند و برخی دیگر از نقاط آسیا نیز بود. گفتنی است که Samsung W2017 در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه می‌گردد.

    از منظر سخت‌افزاری، اسمارت فون تاشوی مورد اشاره، همانطور که در شایعات معین شده بود، از مشخصات بسیار قدرتمندی بهره می‌برد. با این حال اگر خبرهای پیشین را دنبال نکرده‌اید باید گفت که پیش از هر چیز، چیپست اسنپدراگون 820 کوالکام به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا تا 256 گیگابایت) در دستگاه جای گرفته است.
    نمایشگر 4٫2 اینچی و سوپر امولد موبایل، از قابلیت همیشه روشن بهره‌مند است و رزولوشن Full HD را مقابل دیدگان قرار می‌دهد. در بخش پشتی دستگاه، یک دوربین 12 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.7 قرار گرفته که امکان فیلم‌برداری 4K را مهیا می سازد و دوربین سلفی هم، از سنسوری 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

    موبایل تاشوی جدید سامسونگ، از دو سیم کارت به صورت همزمان و نیز اتصال مخابراتی 4G LTE پشتیبانی می‌کند. با توجه به ابعاد کوچک دستگاه، سامسونگ به استفاده از یک باتری 2300 میلی آمپر ساعتی بسنده کرده که خوشبختانه از قابلیت شارژ سریع نیز برخوردار است. سامسونگ همچنین تایید کرده که W2017 به صورت پیش فرض از اندروید 6٫0 نوقا بهره می‌برد و فعلاً معلوم نیست آیا به روزرسانی اندروید نوقا 7٫0 را نیز دریافت می‌کند یا خیر.

    samsung-w2017-11-min

    samsung-w2017-22-min

    samsung-w2017-66-min

    samsung-w2017-44-min

    samsung-w2017-55-min

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر