آیفون ارزان هم از راه می رسد؛

احتمال عرضه ۴ مدل آیفون جدید در شهریور ماه

عصر کالا- در حالی که پیش از این تصور می شد، اپل در شهریور ماه سه مدل آیفون تازه عرضه می کند، حالا گفته می شود قرار است مدل چهارمی از این گوشی هوشمند جایگزین آیفون اس ای شود.

احتمال عرضه ۴ مدل آیفون جدید در شهریور ماه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، منابع نزدیک به اپل تا به حال مدعی بودند قرار است مدل 6.5 اینچی آیفون ایکس پلاس، مدل 5.8 اینچی آیفون ایکس و مدل 6.1 اینچی آیفون که از دو مدل دیگر ارزان قیمت تر است در شهریور ماه در دسترس علاقمندان قرار بگیرند.

    در حالی که در مورد اسامی آیفون های تازه اطلاعات دقیق و قطعی وجود ندارد، خبر عرضه یک آیفون ارزان قیمت به جای آیفون اس ای باعث خوشحالی افرادی شده که پول کافی برای خریداری سه مدل دیگر آیفون که قیمت بالاتری خواهند داشت، ندارند.

    با توجه به اینکه پیش فروش آیفون های جدید اپل در تاریخ 14 سپتامبر آغاز می شود، می توان انتظار داشت اپل در تاریخ 11 یا 12 سپتامبر به طور رسمی در مورد تعداد آیفون های جدید عرضه شده خود و همین طور درباره ویژگی های هریک از آنها اطلاع رسانی کند.

    اپل سال گذشته در تاریخ 21 سپتامبر از آیفون های جدید خود رونمایی کرده بود. پیش بینی می شود در میان آیفون های جدید آیفون جایگزین آیفون اس ای و همین طور مدل 6.1 اینچی بیشتر با استقبال مواجه شوند. علت این مساله استفاده از نمایشگر ال سی دی به جای ال ای دی در این مدل است که قیمت آن را پایین می آورد.

    انتظار می رود 50 درصد از کل تولید آیفون اپل در سال 2018 به تولید مدل 6.1 اینچی اختصاص یابد. تحلیل گران قیمت این مدل از آیفون را بین 650 تا 800 دلار پیش بینی می کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر