بازه ۴۰۰ یورویی قیمت‌ها

ارزش گمرکی گوشی‌های سامسونگ چقدر است؟

عصر کالا- ارزش پایه وارداتی گوشی‌های تلفن همراه با برند سامسونگ اعلام شد که براین اساس برای این گوشی‌ها ارزشی از ۳۸ تا ۴۳۶ یورو در نظر گرفته شده است.

ارزش گمرکی گوشی‌های سامسونگ چقدر است؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، گمرک جمهوری اسلامی ایران، ارزش پایه وارداتی برخی گوشی‌های تلفن همراه با برند سامسونگ را اعلام کرده است که بر این اساس بالاترین ارزش گمرکی در اختیار گوشی‌های G9 است و کمترین ارزش را گوشی‌های G3 دارد.

در حال حاضر تعرفه واردات گوشی تلفن همراه، پنج درصد به ازای هر دستگاه است که ارزش ریالی این پنج درصد بر اساس نرخ ارز اعلام شده از سوی بانک مرکزی محاسبه می‌شود.

علاوه بر این واردکنندگان گوشی تلفن همراه، به جز پرداخت حقوق و عوارض گمرکی باید 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده و چهار درصد مالیات علی‌الحساب نیز پرداخت کنند.

گوشی‌های تلفن همراه وارداتی به هنگام ورود در گمرک به لحاظ فنی با حضور نمایندگان شرکت ارتباطات زیرساخت آزمایش فنی می‌شود تا از نظر طول موج مجوز تاییدیه این شرکت صادر شود.

در حال حاضر واردات رسمی اکثر برندهای معروف گوشی تلفن همراه به کشور آزاد است و می‌توان از طریق ثبت سفارش نسبت به واردات رسمی این کالاها به ایران اقدام کرد.

بر اساس این گزارش، قیمت پایه صادراتی برخی از سری‌های گوشی تلفن همراه با برند سامسونگ به شرح زیر است که البته باید توجه داشت که هر کدام از سری‌های مذکور، مدل‌های مختلفی دارند و بازه در نظر گرفته شده برای ارزش هر سری، از کم‌ترین ارزش مدل‌های آن سری تا ارزشمندترین مدل است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر