سامسونگ با صدور فراخوان دوم از مشتریان خواست گلکسی نوت ۷ خود را خاموش کنند!

عصر کالا- گلکسی نوت ۷ به دلیل مشکل فنی که باعث آتش گرفتن این گوشی میشد از جانب سامسونگ فراخوان شد،‌ مشکل آتش گرفتن نوت ۷ پس از فراخوانی هم برطرف نشد و در نتیجه سامسونگ مجبور شد تا رسما توقف فروش گوشی‌های گلکسی نوت ۷ را اعلام و از کاربران درخواست کند گلکسی‌های نوت ۷ خود را سریعا خاموش کنند.

سامسونگ با صدور فراخوان دوم از مشتریان خواست گلکسی نوت ۷ خود را خاموش کنند!
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایران آنلاین ، به جرات می‌توان گفت مشکلاتی را که گلکسی نوت 7 به بار آورد، حتی گوشی‌های کپی شده بدون کیفیت چینی هم به بار نیاورده‌اند، در چند هفته گذشته روزی نبود که به اخبار نگاهی بیاندازیم و خبری از به آتش کشیدن خانه و زندگی مردم توسط گلکسی نوت 7 نباشیم. این امر باعث شد تا سامسونگ در نهایت جام زهر را بنوشد و گلکسی نوت 7 را فراخوانی کند. جالب اینجاست که پس از فراخوانی هم مهندسین سامسونگ نتوانستند جلوی مشکل را بگیرند و گزارش‌هایی مبنی بر آتش گرفتن گلکسی نوت 7‌هایی که به ادعای سامسونگ مشکل باتری ندارند و آتش نمی‌گیرند را شاهد بودیم. این قضیه آنقدر ادامه پیدا کرد تا اینکه اینبار سامسونگ رسما از کاربران گلکسی نوت 7 درخواست کرد گوشی‌های خود را خاموش کنند.

    جالب اینجاست که سامسونگ در بیانه فراخوان دوم گلکسی نوت 7 حتی از عبارت فراخوان هم استفاده نکرده است و فقط تاکید کرده که فروشنده‌های گلکسی نوت 7 از فروش نسخه‌های اولیه و مدل‌های جایگزین این گوشی دست بردارند و کاربران گلکسی نوت 7 هم سریعا گوشی‌‌های خود را خاموش کنند.

    سامسونگ در بیانیه خود به فروشندگان رسمی گلکسی نوت 7 تاکید کرده که در صورت عودت این گوشی توسط کاربران،‌ وجه آن به مشتریان باز پرداخت شود. در وب‌سایت فراخوانی گلکسی نوت 7 هم شاهد حذف عبارت دریافت گوشی گلکسی نوت 7 به جای نوت 7 معیوب هستیم. همان‌گونه که اشاره شد متاسفانه گوشی‌های جایگزین گلکسی نوت 7 هم نتوانستند آبروی برند نوت سامسونگ را بخرند و در یکی دو هفته گذشته حداقل 5 گزارش رسمی از آتش گرفتن این گوشی‌های جایگزین تنها در آمریکا منتشر شده است.

    سخنگوی اداره ایمنی لوازم مصرفی در آمریکا هم متذکر شد که درخواست سامسونگ را دیگر فراخوان گوشی‌های نوت 7 نمی‌داند، این اداره پیام سامسونگ را به منزله اخطار رسمی مدیران سامسونگ به کاربران نوت 7 قلمداد می‌کند. استفاده از عبارت فراخوان تعهدات قانونی را برای سامسونگ به دنبال دارد و به همین منظور سامسونگ دیگر از این عبارت برای دریافت گلکسی‌های نوت 7 معیوب استفاده نکرده است.

    با در نظر گرفتن موارد بالا می‌توان گفت گلکسی نوت 7 مشکل اساسی دارد و سریعا باید به سامسونگ عودت داده شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر