موبایلی با عمر شارژ ۵ روزه

عصر کالا- به تازگی از موبایلی رونمایی شده که باتری ۱۶ هزار میلی آمپری دارد و درحقیقت ۵ برابر باتری آیفون ایکس است. طول عمر هر بار شارژ این موبایل ۵ روز است.

موبایلی با عمر شارژ ۵ روزه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، در هفته جاری از موبایل های متعددی در کنگره جهانی موبایل رونمایی می شود اما هیچ یک از آنها باتری ندارد که طول عمر شارژ آن 5 روز باشد.

    قدرت باتری موبایل Energizer Power Max P16K Pro پنج برابر آیفون ایکس یا گلکسی S9 است. برخی افراد به قدرت پردازش موبایل، عده ای دیگر به نمایشگر بزرگ یا دوربین بهتر اهمیت می دهند. اما همه به دنبال موبایلی هستند که عمر شارژ آن طولانی تر باشد.

    درهرحال این موبایل باتری 16 هزار میلی آمپری دارد که در مقایسه با باتری 3 هزار میلی آمپری گلکسی S9 و 2716 میلی آمپری آیفون ایکس بسیار قدرتمندتر است.

    عمر شارژ هر دو موبایل گفته شده یک روزه است و باید هر شب دوباره شارژ شوند. اما P16KPro با توجه به میزان استفاده هر فرد هر 5 روز یکبار باید شارژ شود. اگر میزان استفاده از موبایل کم باشد، عمر شارژ آن نیز طولانی تر خواهد بود.

    البته این موبایل کمی ضخیم تر از نمونه های معمول است. این موبایل مجهز به نمایشگر 5.99 اینچ و وضوح HD  است. جلوی دستگاه دو دوربین 16و 13 مگاپیکسل قرار دارد و پشت آن نیز دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسل نصب شده است. یک حسگر اثر انگشت پشت دوربین ها قرار دارد.

    علاوه براین موارد تراشه مدیاتک Helio P23 و 6 گیگابایت RAM، 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز دیگر خصوصیات این موبایل هستند. موبایل  Energizer Power Max P16K Pro قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را دارد ومجهز به اندروید اورئو8 است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر