به بازار آمدن گوشی‌های G۶ Plus و G۶ Pro تا ماه آینده

عصر کالا- تنها چند ماه از به بازار آمدن LG G۶ میگذرد که ال‌جی به دنبال ساخت جانشینی برای او است.

به بازار آمدن گوشی‌های G۶ Plus و G۶ Pro تا ماه آینده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از  سخت افزار ، اخبار منتشر شده از یک رسانه کره‌ای ادعا کرده است که ال‌جی برنامه زیری کرده است، دو گوشی از مشتقات G6 با نام های G6 Plus و G6 Pro را تا پایان ماه ژوئن به بازار بفرستد. اما انتظار نداشته باشید که G6 به اسنپدراگون 835 آپگرید شده باشد. در ظاهر شاید نام‌های جذابی که برای گوشی های جدید انتخاب شده اند اما در باطن در واقع تغییرات پیش پا افتاده ای را شاهد خواهیم بود.

    G6 Plus حافظه داخلی 128 گیگابایت و شارژ بی سیم (که نبود آن یک نقطه ضعف برای G6 بود) را پیشنهاد خواهد داد، در حالیکه تنها تفاوت حاصل شده در G6 Pro  اینست که حافظه آن به نسبت G6 اولیه نصف شده و به 32 گیگابایت رسیده است. تنها تفاوت بزرگ حاصل شده قیمت های این گوشی‌ها است. پلاس قیمتی در حدود 1 میلیون وون (890 دلار) و پرو 790 هزار وون (700 دلار) خواهد داشت. جهت مقایسه کافیست بدانید که G6 معمولی 900 هزار وون (800 دلار) است.

    اما این فقط بخشی از بازسازی خط تولید شرکت است. یک نسخه ارتقا یافته از مدل LG V30 که هنوز به بازار عرضه نشده است نیز تا پایان سال 2017 به بازار خواهد آمد. همچنین گوشی های رده پایینی نیز با نام سری X به بازار خواهند آمد که با نسخه رده بالای آن تفاوت خواهد داشت. اما سوالی که مطرح می‌شود اینست که چرا نام های متفاوتی برای این گوشی‌ها انتخاب می شود، در حالیکه تفاوت های آنها بسیار جزئی به نظر میایند؟ آیا این تنها یک ترفند بازاریابی است یا دلایل ناشناخته‌ی دیگری در پشت این تصمیمات وجود دارد؟ در هر صورت دو نسخه جدید G6 تا پایان ماه جاری در سراسر جهان به فروش خواهد رسید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر