رونمایی از گوشی «K۸ Note» با دوربین دوگانه +عکس

عصر کالا- شرکت لنوو گوشی K۸ Note را در هند رونمایی کرد و قرار است از طریق آمازون هندوستان در تاریخ ۲۷ مرداد ماه عرضه شود.

رونمایی از گوشی «K۸ Note» با دوربین دوگانه +عکس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از تسنیم، شرکت لنوو در گوشی میان رده جدید خود همانند سال گذشته و نسل قبلی، ازصفحه نمایش 5.5 اینچی 1080P IPS LCD و شیشه 2.5D استفاده کرده است. همچنین از یک پردازنده 10 هسته ای Helio X23 مدیاتک، با قدرت پردازشی بالا به کار برده و آن را به قوی ترین دستگاه (حداقل بر روی کاغذ) در محدوده قیمت خود تبدیل کرده است. K8 Note با 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه می شود.

    در این گوشی از یک دوربین دوگانه استفاده شده که به تازگی این نوع از دوربین ها مورد استقبال کمپانی های سازنده گوشی هوشمند و کاربران آن ها قرار گرفته است. در دوربین اصلی K8 Note، از یک لنز 13 مگاپیکسلی و یک لنز 5 مگاپیکسلی استفاده شده است که وظیفه سنجش عمق و تار کردن پس زمینه تصویر را دارد. در قسمت جلویی نیز از یک دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده شده است.

    لنوو مانند گوشی K6 Note خود از یک باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است که البته از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. این گوشی میان رده از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید (7.1.1) بهرمند می باشد و لنوو قول داده است تا به موقع به روزرسانی های مربوط به این گوشی را ارائه کند.

    لنوو گوشی K8 را در دو نسخه عرضه می کند؛ نوع 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 203 دلار (800 هزار تومان) و نوع 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 219 دلار (870 هزار تومان) به فروش می رسد. همچنین این گوشی در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر