رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری؛

فروش موبایل اقساطی امکان‌پذیر است؟

عصر کالا- رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری می‌گوید: قیمت موبایل براساس قیمت دلار و با نرخ روز محاسبه می‌شود و گاهی لحظه‌ای افزایش یا کاهش می‌یابد، بنابراین فروش اقساطی موبایل امکان‌پذیر نیست.

فروش موبایل اقساطی امکان‌پذیر است؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تجارت نیوز، رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه‌ای برای فروش موبایل اقساطی یا دولتی وجود دارد؟ گفت: قیمت موبایل براساس قیمت دلار و به نرخ روز محاسبه می‌شود. قیمت موبایل لحظه‌ای افزایش یا کاهش می‌یابد، بنابراین فروش اقساطی موبایل امکان‌پذیر نیست.

    ابراهیم درستی افزود: چنانچه قیمت دلار افزایش یابد قیمت موبایل هم گران می‌شود. برخی از واردکنندگان هستند که موبایل‌ها را با ارز 12 هزار تومانی وارد کشور کردند اما با افزایش قیمت دلار، قیمت موبایل را با دلار 22 هزار تومانی محاسبه و به مردم می‌فروشند.

    او با اشاره به قیمت موبایل تا پایان تابستان اظهارکرد: اگرچهقدرت خرید مردم نسبت به سال گذشته بین 25 تا 30 درصد افت کرده اما پیش‌بینی ما این است که اگر قیمت دلار تا پایان تابستان افزایش یابد، قیمت موبایل هم گران می‌شود.

    درستی در توصیه‌ای به مردم گفت: چنانچه قصد خرید تلفن همراه را دارید پیشنهاد ما این است که موبایل را از مراکز فروش دستگاه‌های صوت و تصویر و به طور فیزیکی خریداری کنید؛ چرا که اگر کالا دچار مشکل شد، افراد می‌توانند کالا را به مراکز خریداری شده مرجوع کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر