طراحی نهایی موبایل آیفون ۸ اپل مشخص شد

عصر کالا- موبایل آیفون ۸ اپل قطعا یکی از گوشی‌های هوشمند خاصی است که در سال جاری با طراحی و ویژگی‌های منحصر به فردی معرفی خواهد شد. تصاویر و رندرهای مختلفی تاکنون از این گوشی به بیرون درز کرده است؛ اما امروز تصویری در فضای آنلاین منتشر شد که به ادعای وب سایت BGR طراحی نهایی موبایل آیفون ۸ اپل را نشان می‌دهد!

طراحی نهایی موبایل آیفون ۸ اپل مشخص شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از وب سایت تکرا : موبایل آیفون 8 اپل قطعا یکی از گوشی‌های هوشمند خاصی است که در سال جاری با طراحی و ویژگی‌های منحصر به فردی معرفی خواهد شد. تصاویر و رندرهای مختلفی تاکنون از این گوشی به بیرون درز کرده است؛ اما امروز تصویری در فضای آنلاین منتشر شد که به ادعای وب سایت BGR طراحی نهایی موبایل آیفون 8 اپل را نشان می‌دهد!

    اپل در حال حاضر مشغول کار و انجام آزمایش های مختلف بر روی نمونه اولیه‌هایی از موبایل آیفون 8 است. این کمپانی قصد دارد تا قبل از آنکه لیست مشخصات و طراحی این گوشی را اعلام کند، همه جوانب را بررسی کرده و برای دهمین سالگرد آیفون محصول بی‌نظیری را ارائه کند؛ اما امروز تصویری به بیرون درز کرد که به ادعای برخی منابع تکنولوژی، پیکره و طراحی نهایی این گوشی را نشان می‌دهد.

    شایعات از وجود یک سنسور اثر انگشت در داخل نمایشگر موبایل آیفون 8 اپل خبر می‌دهند؛ اما گزارش‌های دیگری می‌گویند که این فناوری برای تولید انبوه آماده نبوده و ویژگی تاچ آیدی در پنل پشتی این گوشی قرار خواهد گرفت. متاسفانه تصاویری که ادعا می‌شود محصول نهایی آیفون 8 اپل است، به وضوح آشکار نمی‌کند که این تکنولوژی در زیر صفحه نمایش قرار دارد و یا در پنل پشتی تعبیه شده است.

    تصاویر منتشر شده از آیفون 8، پنل های شیشه‌ای 2.5D را در جلو و عقب این گوشی به نمایش گذاشته است. یک هارمونی متقارن با انحنای کمی در لبه ها، طراحی زیبایی را به نمایش درآورده است. قاب آن از استیل ضد زنگ ساخته شده و در گوشه ها کمی گرد شده است.

    تصویر منتشر شده از قاب پشتی نیز، چیدمان دوربین دوگانه آن را که به صورت عمودی خواهد بود، به خوبی نشان داده و چیزی که مشخص است، این سیستم دوربین دوگانه کمی برآمدگی خواهد داشت. علاوه بر این، فلش LED و میکروفون نیز در پنل پشتی جای گرفته است. در حالی که انتظار می‌رود این دوربین، با همان ویژگی و قابلیت های زوم اپتیکال در دوربین آیفون 7 پلاس دیده شود، پیش بینی تکنولوژی واقعیت افزوده در آن نیز، دور از انتظار نخواهد بود.

    شایان ذکر است که جک هدفون 3.5 میلیمتری در این گوشی جدید نیز دیده نمی‌شود. شارژ بی سیم در آیفون 8 موجود است و گفته می‌شود که در مدل های آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس نیز قرار خواهد گرفت.

    صفحه نمایش اولد، یکی از ویژگی‌های بارز موبایل آیفون 8 بوده و این گونه که از شواهد پیداست، نسبت نمایشگر به بدنه آن کاملا بالاتر از دیگر گوشی‌های موجود در بازار خواهد بود. کارشناسان قیمت آیفون 8 را با چنین لیست مشخصاتی، چیزی در حدود 1000 دلار پیش بینی کرده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر