مشخصات فنی گوشی VIVO V۹ به همراه تصاویر جدید این گوشی فاش شد+ تصاویر

عصر کالا- پس از یک ماه انتظار در نهایت تصاویر و مشخصات فنی گوشی هوشمند VIVO V۹ فاش شد.

مشخصات فنی گوشی VIVO V۹ به همراه تصاویر جدید این گوشی فاش شد+ تصاویر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی هوشمند V9 یکی از گوشی های شرکت ویوو است که از ماه گذشته تا کنون بسیار مورد توجه خبرگزاری ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی بوده است. این توجهات زمانی به گوشی وی 9 جلب شد که شرکت ویوو در تابلوهای تبلیغاتی خبر از طراحی ناچ ( یا همان حاشیه بالای صفحه نمایش ؛ مانند چیزی چیزی که در طراحی آیفون ایکس به کار رفته است) این گوشی داد.

    اگرچه گوشی vivo V9 قرار است در تاریخ 27 مارس ( 7 فروردین ) در هند رونمایی شود، اما به تازگی مشخصات فنی و تصاویر اختصاصی و در دست این گوشی زودتر از موعد فاش شده است.

    بر اساس گزارش‌های منتشر شده، صفحه نمایش گوشی وی 9 شرکت ویوو یک صفحه نمایش AMOLED 6 اینچی از که نسبت تصویر 2160 در 1080 دارد. تراشه Snapdragon 660 به عنوان پردازنده، 4 گیگابایت حافظه رم ، 64 گیگابایت حافظه داخلی و ظرفیت باتری 3250 میلی آمپری از ویژگی‌های سخت افزاری این گوشی هستند.

    گوشی وی 9 دارای دوربین 24 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی و همچنین دو لنز 12 و 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین دوگانه اصلی است. گفتنی است؛ سیستم عامل گوشی نیز اندروید 8 اوریو خواهد بود. همچنین این گوشی حدودا 349 دلار ( 1 میلیون و 500 هزار تومان ) قیمت گذاری شده است.

    در ادامه تصویر فاش شده از گوشی vivo V9 را مشاهده می‌کنید :

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر