بهترین موبایل های میان رده نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ معرفی شد

عصر کالا- در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ شرکت های مختلف از موبایل های میان رده جالبی رونمایی کردند. در این نمایشگاه یک موبایل میان رده۵G و همچنین دستگاه میان رده دیگری با دوربین ۴۸مگاپیکسلی رونمایی شد.

بهترین موبایل های میان رده نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ معرفی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، در نمایشگاه IFA2019 در برلین دستگاه ها و موبایل های زیادی رونمایی شدند. برخی از شرکت ها مانند سامسونگ، نوکیا و موتورلا از جدیدترین دستگاه های خود در نمایشگاه رونمایی کردند.

    اما نکته مشترک در تمام موبایل های رونمایی شده در این نمایشگاه ارزان بودن آنها بود. درIFA2019 موبایل هایی رونمایی شدند که بیشتر اقشار مردم توانایی خرید آنها را دارند. درهمین راستا برخی از بهترین موبایل های رونمایی شده در IFA2019 را بررسی کرده ایم که در زیر با آنها آشنا می شوید:

    سامسونگ گلکسی A90 5G

    این یکی از نخستین نمونه های ارزان موبایل 5G  به حساب می آید. البته قیمت آن به نسبت بالا است اما در مقایسه با موبایلهای 5G دیگر بسیار ارزانتر است.  این موبایل علاوه بر اتصال به شبکه اینترنت5G ویژگی های جالبی دارد مانند نمایشگر AMOLED با کیفیت وضوح بالا، باتری 4500 میلی آمپری و سه دوربین پشتی که یکی از آنها 48 مگاپیکسل است.گلکسی A90 5G مجهز به تراشه اسنپ دراگون 855  است.

    موتورلا وان زوم

    شرکت موتورلا با سری موبایل های وان تلاش دارد طرفداران موبایل های میان رده را به خود جذب کند و جدیدترین دستگاه این سری نیز «موتورلا وان زوم» است. این دستگاه مجهز به 4 دوربین پشتی است و کاربر می تواند عکس های خارق العاده ای با آن ثبت کند. نمایشگر موبایل 6.4 اینچی OLED  است. در کنار این موارد از تراشه اسنپ دراگون 675 در آن استفاده شده است.

     

    نوکیا7.2

    شرکت HMD Global که مالک برند نوکیا است در نمایشگاه ایفا 2019 میلادی از دو موبایل میان رده جدید رونمایی کرد که یکی از آنها نوکیا7.2 بود. پشت دستگاه 3 دوربین وجود دارد که یکی از آنها 48 مگاپیکسلی است. این نخستین باری است که یکی از محصولات نوکیا با چنین دوربینی عرضه می شود. این موبایل مجهز به سیستم عامل اندروید وان است. همچنین در آن از پردازنده اسنپ دراگون 660 استفاده می شود.

    دیگر موبایل میان این شرکت «نوکیا6.2» است که مانند نوکیا7.2 نمایشگر 6.3 اینچی و باتری 3500 میلی آمپری دارد. دوربین اصلی «نوکیا6.2» 16 مگاپیکسلی است. تراشه به کار رفته در این موبایل نیز اسنپ دراگون 636 است.

     

    سونی اکسپریا5

    شرکت سونی در ایفا2019 میلادی از موبایل اکسپریا5 رونمایی کرد. این دستگاه پس از اکسپریا1 عرضه شده و طراحی و مشخصات آن نیز مشابه است. اما هرچند ابعاد اکسپریا 1  با موبایل اکسپریا10 پلاس یکسان بود اما اکسپریا5 ابعاد کوچکتری دارد و راحت تر در جیب جای می گیرد. بنابراین به نظر می رسد سونی با عرضه این دستگاه سری موبایل های کامپکت را دوباره به بازار عرضه می کند.  اکسپریا5 مجهز به سه دوربین پشتی است که یکی از آنها 12 مگاپیکسلی است. همچنین در این دستگاه از اسنپ دراگون 855 و بدنه ضد آب استفاده شده است. تمام این ویژگی ها در موبایل اکسپریا1 نیز  وجوددارد.اکسپریا 5 همچنین مجهز به نمایشگر OLED  و 6.1 اینچی است. در این دستگاه از باتری 3140 میلی آمپرساعتی استفاده شده است.

    ال جی G8X ThinQ

    موبایل جدید ال جی دو نمایشگر دارد . هرچند نمایشگر این دستگاه چندان جالب توجه نیست و طراحی آن کمی حجیم به نظر می رسد اما وجود دو نمایشگر آن را از بقیه موبایل ها متمایز کرده است. این دستگاه نمایشگر 6.4 اینچی OLED دارد.همچنین دستگاه مجهز به حسگر اثر انگشت است که زیر نمایشگر نصب شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر