رونمایی از گوشی تاشوی سامسونگ در سال آینده

عصر کالا- بعد از سال ها وعده و انتظار به نظر می رسد این بار سامسونگ قصد دارد واقعا از گوشی پیشرفته خود که دارای نمایشگر تاشو است، رونمایی کند.

رونمایی از گوشی تاشوی سامسونگ در سال آینده
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، عرضه چنین گوشی نقطه عطفی در صنعت تولید گوشی های هوشمند محسوب شده و منجر به کاهش ابعاد و فضای اشغال شده توسط گوشی های تلفن همراه شده و حمل و نقل آنها را ساده تر از قبل می کند.

    که دونگ جین، رئیس واحد خدمات موبایل شرکت سامسونگ روز گذشته تصریح کرده که این شرکت درصدد عرضه گوشی تازه ای با نمایشگر منعطف در سال آینده میلادی است. وی افزوده که در این زمینه هنوز برخی چالش های فنی وجود دارد و سامسونگ برای عرضه محصولی که مناسب نیازهای مشتریان باشد باید بر چالش های یادشده غلبه کند.

    سامسونگ اولین بار در سال 2013 موفق به عرضه نمونه اولیه یک نمایشگر منعطف OLED به نام Youm شد ولی این نمایشگر برای استفاده عمومی مناسب نبود. از آن زمان 4 سال می گذرد و سامسونگ هنوز نتوانسته گوشی با نمایشگر تاشو برای کاربرد همگانی تولید کند.

    عرضه این گوشی در سال آینده تولید تلفن های همراه دارای نمایشگرهای بزرگتر را ساده می کند و احتمالا بازار فروش رایانه های لوحی را کسادتر خواهد کرد. همچنین گفته می شود این نمایشگرها که از نوعی پلاستیک خاص تولید می شوند، در برابر آب و ضربات ناگهانی مقاومت بیشتری داشته و در مجموع ماندگاری بیشتری دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر