پرکاربردترین برنامه‌های موبایلی مشخص شدند

عصر کالا- مؤسسه کام اسکور در آمریکا نشان می‌دهد هر فرد بزرگسال در این کشور به طور متوسط ۲.۳ ساعت را در روز صرف استفاده از برنامه‌های موبایلی می‌کند.

پرکاربردترین برنامه‌های موبایلی مشخص شدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا»به نقل از فارس، در این میان 87 درصد از کل زمان استفاده از گوشی‌های هوشمند به استفاده از برنامه‌های موبایلی یا App‌ها اختصاص دارد. در مقابل تنها 13 درصد از زمان کاربرد گوشی های هوشمند به استفاده از وب و مرورگرهای اینترنتی مربوط می شود.

    بررسی های کام اسکور نشان می دهد سه برنامه موبایلی برتر مورد استفاده توسط کاربران تلفن همراه عبارتند از فیس بوک، یوتیوب و برنامه پیام رسان فیس بوک. پس از این سه برنامه جستجوگر گوگل، برنامه نقشه گوگل، اینستگرام و اسنپ چت در رتبه های چهارم تا هفتم هستند.

    رتبه‌های هشتم تا دهم هم به برنامه های گوگل پلی، جیمیل و پاندورا اختصاص دارد. نکته جالب توجه در این فهرست آن است که از 10 برنامه یادشده 8 برنامه متعلق به فیس بوک و گوگل هستند و لذا این شرکت ها عملا کنترل دنیای گوشی های هوشمند را در اختیار دارند.

    همچنین در مقام مقایسه ده برنامه برتر تلفن های همراه از نظر قرارگرفتن میان بر بر روی صفحه اصلی گوشی یا Home عبارتند از فیس بوک، جیمیل، نقشه گوگل، آمازون، پیام رسان فیس بوک، یوتیوب، جستجوی گوگل، گوگل پلی، اینستگرام و App Store شرکت اپل.

    یک نتیجه جالب دیگر این بررسی وابستگی بسیار زیاد نسل جوان 18 تا 24 ساله به گوشی های هوشمند است. اعضای این گروه سنی دوسوم وقت خود استفاده از رسانه های دیجیتال را صرف استفاده از گوشی می کنند که بیشتر از هر گروه سنی دیگری است. همچنین اعضای این گروه سنی بیشتر از اعضای هر گروه سنی دیگر احتمال دارد که در صورت نپسندیدن یک برنامه موبایلی آن را پاک کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر