گوشی با دونمایشگر مجزا روانه بازار شد + عکس

عصر کالا- شرکت ZTE گوشی هوشمندی با ۲نمایشگر تاشو روانه بازار کرد که هر یک دارای نمایشگری مجزا هستند.

گوشی با دونمایشگر مجزا روانه بازار شد + عکس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، این گوشی Axon M نام دارد و از تمامی امکانات متعارف دیگر گوشی های تلفن همراه برخوردار است.

    نمایشگرهای این گوشی 5.2 اینچی بوده و دقت آنها 1080 پیکسل است. در این گوشی از پردازنده Qualcomm Snapdragon 821، 4 گیگابایت رم و دوربین 20 مگاپیکسلی استفاده شده است.

    وجود دو نمایشگر در این گوشی باعث می شود کاربر بتواند در آن واحد به طیف بیشتری از اطلاعات دسترسی داشته باشد. همچنین این خلاقیت باعث می شود تا گوشی یادشده عملا ابعادی به اندازه یک تبلت داشته باشد.

    کاربران می توانند برنامه ها را بین دو نمایشگر جابجا کرده و به فضای کاری بیشتری دسترسی داشته باشند یا دو برنامه متفاوت را در دو نمایشگر در آن واحد اجرا کنند. همچنین می توان دو محتوای مشابه را در دو صفحه نمایش مشاهده کرد.

     

    سیستم عامل این گوشی اندروید است و بسیاری از برنامه های محبوب این سیستم عامل بدون وجود مشکل در محیط آن قابل استفاده هستند. نمایش یک ویدئو بر روی این گوشی در آن واحد و پخش بخشی از صدای آن از طریق بلندگوی هر نمایشگر نیز ممکن است.

    باتری 3180 میلی آمپری این گوشی برای یک روز استفاده کافی است. Axon M دارای 12.1 میلیمتر ضخامت بوده و 230 گرم وزن دارد. این گوشی تا قبل از پایان سال 2017 روانه بازار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر