عرضه گوشی قدرتمند و ارزان لنوو

عصر کالا- شرکت لنوو گوشی جدیدی به نام لنووو اس ۵ پرو عرضه کرده که اگر چه از نظر سخت افزاری قدرتمند است، اما قیمت آن تنها ۱۸۵ دلار است.

عرضه گوشی قدرتمند و ارزان لنوو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، این گوشی دارای نمایشگر بزرگ 6.18 اینچی فوق دقیق با نسبت بصری 18.7 به 9 است.

    Lenovo S5 Pro مدل پیشرفته تری از گوشی S5 محسوب می شود که ابتدا در ماه مارس عرضه شده بود. گوشی یادشده دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است که این مقدار حافظه به 128 گیگابایت هم قابل افزایش است.

    گوشی مذکور در سه رنگ سیاه، آبی و طلایی عرضه می شود.

    در گوشی یادشده از پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 63 و همین طور پردازنده گرافیکی Adreno 509 استفاده شده و سیستم عامل این گوشی هم Android 8.1 Oreo است.

    باتری 3500 میلی آمپری 15 واتی با قابلیت شارژ سریع از جمله دیگر مزایای گوشی یادشده محسوب می شود. دوربین پشتی این گوشی با لنز دوگانه به صورت 20 و 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن با لنزهای دوگانه 20 و 8 مگاپیکسلی طراحی شده است. استفاده از هوش مصنوعی در طراحی این دوربین ها باعث افزایش کیفیت تصاویر می شود.

    بازکردن قفل گوشی با مشاهده صورت، حسگر اثر انگشت و سازگاری با وای – فای، بلوتوث، جی پی اس، USB Type-C و شبکه های پیشرفته نسل چهارم از جمله دیگر امکانات این گوشی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر