پرچمداران سامسونگ میزبان انیموجی‌های جدید

عصر کالا- سامسونگ قصد دارد به منظور افزایش محبوبیت گوشی‌های پرچمدارش، انیموجی‌های جدید مبتنی بر واقعیت افزوده را به گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس بیفزاید.

پرچمداران سامسونگ میزبان انیموجی‌های جدید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، از آنجا که میزان فروش و نحوه عملکرد رشد محبوبیت گوشی‌های پرچمدار سامسونگ چندان بالا و موفقیت‌آمیز نبود، حالا این شرکت کره ای تصمیم گرفته است که انیموجی‌های جدیدی نظیر شخصیت‌های حاضر در انیمیشن‌های والت دیزنی را به پلت‌فرم گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس اضافه کند تا بتواند کاهش نرخ رشد در فروش پرچمداران و گوشی‌هایش را جبران کند.

    به نظر می‌رسد که خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به کارتون‌های انیمیشنی از سامسونگ درخواست کرده بودند که هرچه زودتر انیموجی‌های شخصیت‌های کارتون Frozen همچون السا، آنا، اولاف و کریستوف را به منظور دریافت و دانلود از فروشگاه اینترنتی اختصاصی سامسونگ، گلکسی اپ استور، بیفزاید.

    سامسونگ تاکنون علاقه و تمایل زیادی برای ارائه و افزودن انیموجی‌های مبتنی بر واقعیت افزوده به پلت‌فرم گوشی‌های هوشمند و پرچمدارش از خود نشان داده است. برخی از شرکت های تولیدکننده موبایل همچون اپل و سامسونگ با ارائه قابلیت جدیدی همچون انیموجی (ANIMOJI) به جلب نظر و رضایت کاربران و مشتریانشان می پردازند.

    قابلیت انیموجی یکی از آن دسته از امکانات جدیدی است که مبتنی بر فناوری‌های نوینی همچون هوش مصنوعی  و واقعیت افزوده (VR) است و با تشخیص چهره کاربران، تصویر  آن‌ها را به صورت کارتونی و انیمیشنی در می آورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر