آیفون گوشی زیردریایی می‌شود

عصر کالا- اگر چه گوشی آیفون ۷ در برابر آب مقاوم است، اما این بدان معنا نیست که بتوانید گوشی یادشده را با خود به زیر آب ببرید و با آن شنا کنید.

آیفون گوشی زیردریایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیتال ترندز، گوشی آیفون 7 در برابر نفوذ گرد و خاک مقاوم است و می تواند به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری آب سالم بماند. اما اگر این گوشی به مدت طولانی تری در عمق بیشتری از آب باقی بماند به طور کامل آسیب می بیند.
    تعدادی از شرکت های سازنده قاب گوشی برای حل این مشکل و تبدیل آیفون به یک گوشی زیردریایی محصولاتی را عرضه کرده اند که آیفون را به طور کامل ضدآب می کند.
    قاب Lifeproof از جمله این قاب هاست که با نصب آن می توان آیفون را برای مدت یک ساعت به عمق دو متری آب برد. این قاب از آیفون در برابر آلودگی های زیست محیطی، برق و باران هم حفاظت می کند. با نصب این قاب 60 دلاری، آیفون در صورت سقوط از ارتفاع دومتری هم آسیب نمی بیند.
    Dog & Bone Wetsuit قاب 49 دلاری دیگری است که از جنس سیلیکون و پلی کربنات بوده و امکانات مشابهی دارد، ولی بر خلاف قاب قبلی دارای پوشش محافظ نمایشگر نیست.
    اما قدرتمندترین قاب موجود، قاب 80 دلاری Catalyst است که با استفاده از آن می توانید آیفون را با خود به عمق ده متری آب ببرید. محافظت از گوشی در برابر سقوط از ارتفاع دومتری و حفاظ نمایشگر از جمله دیگر امکانات قاب یاد شده است. قاب 70 دلاری Hitcase هم برای بردن آیفون به عمق سه متری آب و پرتاب از ارتفاع دومتری طراحی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر