محبوبیت گوشی آیفون در چیست؟

عصر کالا- امکاناتی مانند مقاومت در برابر آب و غبار، به روز رسانی برنامه ها و آی مسیج از مهم ترین دلایلی است که مشتریان جذب این گوشی می شوند.

محبوبیت گوشی آیفون در چیست؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا»به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چند سال گذشته شرکت های تولید گوشی های آیفون و اندروید، به موفقیت های بسیاری دست یافتند و کاربران بسیاری را به خود جذب کردند، اما می توان گفت: گوشی آیفون مشتریان بیشتری را نسبت به گوشی اندروید به خود جذب کرد. دلایل محبوبیت گوشی آیفون، عبارتند از:

    -به روز رسانی برنامه ها
    از 20 ماه فوریه گذشته، 79 درصد گوشی های آیفون که با سیستم عامل ios10 کار می کنند، به روز رسانی شد و از 6 ماه فوریه گذشته 1.2 درصد از گوشی های اندروید که با سیستم عامل اندروید نوقا کار می کنند، به روز رسانی شد و این نشان دهنده اهتمام شرکت اپل نسبت به بروز رسانی برنامه های گوشی هایی است که تولید کرد.
    گفتنی است؛ به روز رسانی برنامه های گوشی، باعث افزایش امنیت گوشی می شود و این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهد تا از مزیت های جدید این برنامه ها بهره مند شود.

    -مقاومت در برابر آب
    گوشی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در برابر آب و غبار مقاوم هستند.

    -Imessage
    آی مسیج، سرویسی از اپل است که با استفاده از آن می توانید از دیگر کاربران دستگاه های اپل، sms، mms، عکس و ویدئو دریافت یا به آنها ارسال کنید.

    -ساعت اپل
    ساعت اپل که با سیستم عامل ios کار می کند، بسیار پیشرفته است.

    -برنامه ها
    تقریبا همه می دانند که برنامه ها، نخست برای گوشی های اپل و سپس برای سایر گوشی ها طراحی می شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر