شرکت اپل از چند محصول جدید رونمایی کرد

عصر کالا- شرکت اپل از نمونه جدید گوشی‌های iPhone ۷ و ۷ Plus با رنگ قرمز رونمایی کرد. این گوشی‌ها به عنوان بخشی از کمپین محصولات سرخ رنگ اپل رونمایی شدند.

شرکت اپل از چند محصول جدید رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایرنا، قرار است این گوشی ها در ماه مارس با قیمت 699 پاوند به بازار عرضه شوند و درصدی از عواید حاصل از فروش این محصولات در اختیار بنیاد جهانی HIV و برنامه‌های کنترل بیماری AIDS قرار بگیرد. به گفته شرکت اپل، این پروژه تا به امروز بیش از 130 میلیون دلار درآمد داشته است.
    اپل علاوه بر رنگ بندی جدید، دو مدل iPhone SE را با 32 و 128 گیگابایت حافظه درونی معرفی کرد. پیش از این دو مدل 16 و 64 گیگابایتی این گوشی به بازار ارائه شده بود که در حال حاضر فروش این مدل‌ها متوقف شده است.
    همچنین شرکت اپل از یک iPad‌ ارزان قیمت 9.7 اینچی رونمایی کرد که قیمت آن از 549 پاوند آغاز می‌شود. این تجهیزات سخت‌افزاری به همراه نرم‌افزاری موسوم به Clips عرضه شدند که امکان متحرک‌سازی عکس‌ها و تصاویر ویدیویی را به منظور به اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی، برای کاربران فراهم می‌کند.
    قرار است iPhone 7 و iPad‌ ارزان قیمت اپل از تاریخ 24 ماه مارس سال جاری میلادی به بازار عرضه شوند، اما گوشی iPhone SE در حال حاضر در وب‌سایت این شرکت عرضه شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر