اولین گوشی با حسگر اثرانگشت داخل نمایشگر عرضه می شود

عصر کالا- شرکت چینی ویوو که به علت عرضه باریکترین گوشی جهان شهرت دارد، قصد دارد اولین گوشی دنیا که دارای حسگر اثرانگشت در داخل نمایشگر است را نیز روانه بازار کند.

اولین گوشی با حسگر اثرانگشت داخل نمایشگر عرضه می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، این شرکت قبلا یک گوشی با ضخامت تنها 0.7 میلیمتر عرضه کرده بود و یکی از اولین شرکت هایی بود که یک گوشی با 6 گیگابایت رم و با پردازنده های ده هسته ای تولید کرد.

    در حالی که سامسونگ و اپل نتوانسته اند به وعده های خود در مورد تولید گوشی با حسگر اثرانگشت در درون نمایشگر جامه عمل بپوشانند، ویوو قصد دارد رقبای خود را در این زمینه هم پشت سر بگذارد.

    Vivo X20 Plus علاوه بر این قابلیت مجهز به نمایشگر بزرگ 6.43 اینچی Super AMOLED با دقت 2160 در 1080 و با نسبت نمایش 18 به 9 است.

    پردازنده Snapdragon 660، چهار گیگابایت رم، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی از جمله دیگر امکانات این گوشی است. حافظه پیش فرض این گوشی 128 گیگابایت بوده و باتری آن از نوع 3800 میلی آمپری است.

    سیستم عامل گوشی یادشده 7.1.1. Nougat بوده و قرار است در آن از سیستم تایید هویت سه بعدی استفاده شود. قیمت این گوشی که فردا از آن رونمایی می شود حدود 625 دلار خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر