سامسونگ بزرگ‌ترین سازنده صفحه نمایش در جهان شد

عصر کالا- امسال سامسونگ موفق شده است موضع خود را به‌عنوان بزرگ‌ترین سازنده صفحه نمایش در جهان حفظ کند.

سامسونگ بزرگ‌ترین سازنده صفحه نمایش در جهان شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، بر اساس گزارش IHS Markit، در سه‌ماهه اول سال 2017 سامسونگ موفق شد موضع خود را به‌عنوان بزرگ‌ترین سازنده صفحه نمایش در جهان حفظ کند. یکی از دلایل موفقیت این کمپانی، رشد فوق‌العاده در عرضه محصولات اولد انعطاف‌پذیر ذکر شده است.

    تحلیل‌ شرکت IHS Markit نشان می‌دهد که از ژانویه تا مارس 2017، میزان فروش ترکیبی صفحه‌نمایش‌های ال‌سی‌دی و اولد با سایز 9 اینچ یا کوچک‌تر در کل جهان جمعا 13 میلیارد دلار تخمین زده شده است. این رقم در مقایسه با سال گذشته 35 درصد رشد داشته است.


    سامسونگ موفق شده است از فروش نمایشگرهایش در سطح جهان، 3.5  میلیارد دلار به جیب بزند. به این ترتیب سهم سامسونگ از بازار جهانی به 27.2 درصد رسیده و فروش نمایشگرهای اولد خمیده 1.1 میلیارد دلار تخمین زده شده است که پس از عرضه‌ی گلکسی اس 8 رشد مضاعفی داشته است.

    بعد از سامسونگ، شرکت ژاپن دیسپلی با سهم 17.8 درصدی در رتبه دوم قرار می‌گیرد و پس از آن ال‌جی دیسپلی و گروه تکنولوژی BOE چینی به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم جای می‌گیرند.

    بر اساس گزارش تحلیلگران، رشد کلی صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی قابل توجه است و حتی با وجود رکود بازار در سه‌ماهه‌ی ابتدایی سال، میزان رشد و فروش این نمایشگرها خوب بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر