لیست قیمت هزینه تعویض صفحه نمایش گوشی های سامسونگ

عصر کالا- یکی از مشکلات عمده تمامی گوشی های هوشمند مقاومت کم صفحه نمایش آنها در برابر ضربه و احتمال شکستن و آسیب دیدن آن است. در این مطلب شما را از قیمت تعویض صفحه‌نمایش تمام گوشی‌های سامسونگ مطلع می کنیم.

لیست قیمت هزینه تعویض صفحه نمایش گوشی های سامسونگ
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶:۰۰

    یکی از بزرگ‌ترین عیب‌های گوشی‌ هوشمند را می‌توان مقاومت نه چندان قوی صفحه‌نمایش در برابر ضربه‌های احتمالی و شکستن زودهنگام آن‌ها دانست. احتمالا برای شما یا اطرافیانتان پیش آمده است که صفحه‌نمایش گوشی با افتادن از دست یا اتفاقاتی از این قبیل به راحتی شکسته باشد. در این مطلب قیمت تعویض صفحه نمایش گوشی‌های سامسونگ را برایتان آماده کرده‌ایم که شامل نمایشگر و تاچ آن می‌شود تا از قیمت آن آگاه شوید. به قول قدیمی‌ها، پیشگیری بهتر از درمان است! پس بهتر است از یک محافظ یا قاب خوب برای گوشی خود استفاده کنید تا اگر اگر گوشی از دستتان سقوط کرد، منجر به شکستن صفحه‌نمایش نشود تا مجبور شوید قیمت نسبتا بالایی برای تعویض صفحه‌نمایش گوشی‌تان بپردازید.
    چند نکته پس از تعویض ال‌سی‌دی و تحویل گرفتن گوشی:
    عملکرد لمسی (تاچ) تمام قسمت‌‌های صفحه‌نمایش گوشی‌تان را حتما چک کنید.
    یک تصویر تمام مشکی را در گوشی خود به نمایش بگذارید و دقت کنید تمام صفحه‌نمایش یک‌دست مشکی باشد تا  اگر پیکسلی سوخته باشد، متوجه شوید و از تعمیرکننده درخواست تعویض مجدد کنید.
    گوشی‌تان را در حالت روشن به دست بگیرید و به جهت افقی (چپ و راست) بچرخانید تا بدین وسیله بتوانید زاویه دید آن را بسنجید. (پنل‌های نامرغوب و ارزان قیمت در این حالت افت کیفیت خود را با تغییر رنگ صفحه‌نمایش نشان می‌دهند که نمونه آن را احتمالا می‌توانید در گوشی‌ها و تبلت‌های ارزان قیمت چینی بازار مشاهده کنید.)

    برای خوانایی راحت‌تر اسم گوشی‌ها عبارت "Galaxy" حذف شده‌ است.
    تمام قیمت‌ها به تومان است.
    بر اساس موجودی بازار، جنس‌ و کیفیت متفاوت ال‌سی‌دی و تاچ ممکن است قیمت‌ها با نوسانات همراه باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر