آیفون ۱۰ یک گوشی تمام انقلابی در سال ۲۰۱۷ خواهد بود

عصر کالا- شنیده‌ها حاکی است گوشی سال ۲۰۱۷ که به مناسبت دهمین سال عرضه آیفون ساخته می‌شود، انقلابی در طراحی و نیز سخت‌افزار به خود خواهد دید.

آیفون ۱۰ یک گوشی تمام انقلابی در سال ۲۰۱۷ خواهد بود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، در گزارشی جدید  از تمام اسکرین شدن قسمت جلویی آیفون 10 خبر رسیده است که بدون لبه و حاشیه ساخته خواهد شد و خبری از دکمه هوم نخواهد بود و در عوض همه‌چیز به‌صورت لمسی و مجازی تعریف می‌شود تا ساختار ضد آب بودن با استانداردهای نظامی (نه استانداردهای معمولی ضد splash) تطبیق پیدا کند.

    به گفته منابع نزدیک به اپل آیفون 2017 بدون هدفون خواهد بود و فناوری هدفون بی‌سیم در آن توسعه پیدا خواهد کرد. اینکه اپل با حسگر اثرانگشت چه خواهد کرد، رازی است که فاش نشده است و ممکن است از فناوری حسگر اولتراسونیک استفاده شود و یا اینکه این حسگر به پشت‌گوشی منتقل شود. حتی از اسکنر عنبیه چشم به‌عنوان هویت بیومتریک استفاده شود.

    این منابع از ساخت 3 نوع آیفون نیز سخن گفته‌اند که یکی از آنها تمام شیشه‌ای خواهد بود و ساختاری شبیه یک شیشه کریستال یک تکه خواهد داشت که سخت‌افزار داخل اپل به‌صورت کشویی در بدنه شیشه‌ای خواهد نشست و شاهد آیفون تمام‌خمیده و یک تکه هم خواهیم بود. همچنین یکی از آیفون‌ها نیز با نمایشگر OLED ساخته خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر