شناسایی سارقان ۱۹ میلیون دلاری آیفون در نیویورک

عصر کالا- پلیس آمریکا موفق به شناسایی یک حلقه تبهکار در نیویورک شده که در هفت سال اخیر تعداد زیادی گوشی آیفون را به ارزش بیش از ۱۹ میلیون دلار به سرقت برده اند.

شناسایی سارقان ۱۹ میلیون دلاری آیفون در نیویورک
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، شش عضو این گروه تا به امروز دستگیر شده اند. اولین بار پلیس در ماه آوریل موفق به شناسایی برخی از این افراد شد. البته خلافکاران مذکور جرائم مختلف دیگری نیز داشته اند که از ارسال نامه های الکترونیک فریبنده و دروغین تا جعل و سرقت هویت را در بر می گیرد.

    با توجه به قیمت بالای گوشی آیفون و محبوبیت آن در میان اقشار ثروتمند، سرقت این گوشی هوشمند در نقاط مختلف آمریکا و به خصوص نیویورک بسیار متداول است. قیمت برخی مدل های این گوشی در بازار به 1450 دلار نیز می رسد.

    در ماه های گذشته دو گروه تبهکار دیگر در نیویورک و اورگان آمریکا با اتهامات مشابه شناسایی شدند. گروه اول آیفون هایی به ارزش بیش از یک میلیون دلار را سرقت کرده بود و گروه دوم با فروش آیفون های تقلبی صدهاهزار دلار پول به جیب زده بود.

    هنوز تعداد دقیق افرادی که به علت این فعالیت های تبهکارانه آسیب دیده و گوشی هایشان را از دست داده اند، مشخص نشده است. قرار است اعضای این گروه شش نفره به زودی محاکمه شوند. برخی از این افراد فعلاً با قرار وثیقه صدهزار دلاری آزاد هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر