آیفون ۸، اولین گوشی اپل با قیمت چهار رقمی!

عصر کالا- اخبار دریافتی حاکی از آن است که پرچمدار جدید اپل با توجه به میزان حافظه داخلی در حدود ۸۵۰ تا ۱۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت که رقمی بی سابقه است.

آیفون ۸، اولین گوشی اپل با قیمت چهار رقمی!
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از کلیک، به نظر نمی رسد که سری گوشی های آیفون شرکت اپل روزی با قیمتی ارزان و اقتصادی به دست ما برسد. نه تنها قیمت این گوشی ها قصد پایین آمدن ندارد، بلکه آخرین اطلاعات دریافتی نشان می دهد که حتی مدل معمولی آیفون 8 قیمتی بالاتر از همیشه خواهد داشت. طبق اطلاعات منتشر شده توسط یک منبع موثق، این گوشی در دو مدل با ظرفیت متفاوت حافظه داخلی روانه بازار می شود.

    مدل پیشرفته تر آیفون 8 با 256 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی در حدود 1000 دلار خواهد داشت

    تولید کنندگان گوشی های هوشمند مثل سامسونگ در حال افزایش قیمت گوشی های پرچمدار خود هستند و به نظر می رسد که این تب به اپل نیز سرایت کرده است. پرچمدار بعدی اپل که به احتمالا طبق قاعده مرسوم آیفون 8 نام خواهد گرفت، می آید تا جیب شما را حسابی خالی کند! طبق اخبار منتشر شده از تحلیلگر سایت UBS، مدل معمولی آیفون 8 با 64 گیگابایت حافظه داخلی در حدود 850 تا 900 دلار قیمت خواهد داشت.

    قطعا برای یک گوشی هوشمند این قیمت بالایی محسوب می شود، اما باید دانست که پرچمدار نو رسیده اپل شاهد طراحی کاملا جدیدی خواهد بود و قابلیت های بسیار زیادی به آن افزوده می شود که تا به حال هیچ آیفونی از آن بهره مند نبوده است.

    همچنین مدل پیشرفته تر آیفون 8 با حافظه 256 گیگابایتی، برچسب گران قیمتی خورده و برای اولین بار یک عدد چهار رقمی را نشان می دهد.

    از آنجایی که قیمت های اعلام شده حدودی هستند، می توان گفت که این قیمت ها رسمی و قطعی نیستند. با این حال، اگر شما قصد دارید جدید ترین پرچمدار اپل را خریداری کنید، باید کیف پول خود را برای جارو زدن آماده کنید!

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر