آیفون های جدید فردا عرضه می شوند

عصر کالا- آیفون های جدید تولیدی شرکت اپل قرار است فردا عرضه شوند و برخی منابع از احتمال دو سیم کارته بودن آنها خبر می دهند.

آیفون های جدید فردا عرضه می شوند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از مهر به نقل از ورج، تصاویری که بر روی صفحه فیس بوک شرکت مخابراتی چاینا موبایل ارسال شده نشان می دهد که مخزن سیم کارت آیفون جدید قابلیت نصب دو سیم کارت را دارد.

    به نظر می رسد هدف از این کار تفکیک سیم کارت مورد استفاده برای مکالمه از سیم کارت مورد استفاده برای دسترسی به اینترنت و خدمات دیتا است.

    علاوه بر چاینا موبایل، چاینا تله کام هم در یک آگهی مستقل از عرضه آیفون های جدید با قابلیت نصب دو سیم کارت خبر داده و البته آیفون قابل مشاهده در این آگهی با آیفون موجود در آگهی چاینا موبایل متفاوت است.

    البته شواهد دیگری نیز از دو سیم کارته شدن آیفون حکایت دارد. به عنوان مثال بررسی کدنویسی نسخه آزمایشی سیستم عامل iOS12 نشان می دهد این سیستم عامل از نصب دو سیم کارت پشتیبانی می کند.

    منابع مطلع می گویند مدلی از آیفون که به طور قطع با دو سیم کارت عرضه می شود آیفون ایکس پلاس با نمایشگر OLED و 6.5 اینچی است. البته این احتمال هم وجود دارد که تنها مدل های چینی آیفون با دو سیم کارت تولید شوند.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر